Skip to main content

Vandaag om 8 uur is de snelheid verhoogd van internet zoals aangeboden gratis zolang het abo duurt echter vanaf die tijd geen internet. Niets helt meer: stekker eruit , herstarten resetten. Ook de reset van kpn heeft niet geholpen.

Hallo @Ferwerda 

Heb je internet via glasvezel of nog een koperlijn?
Indien glasvezel, heb je het glasvezelmodem ook al een keer even van de stroom gehaald om die te herstarten?
Wat geven de lampjes op de Experiabox of Box 12 aan?

Wat bedoel je met "reset van kpn", heeft de klantenservice van KPN hem op afstand kunnen resetten of bedoel je wat anders?


Ja ook op afstand.via die service  De informatie was echter dat alles ok werkt alleen ik hen of 1 oranje service lamp internet rood of allebei rood. 

 


Ik heb experia v10 ethernet


Als je een rood internetlampje krijgt dan lijkt mij dat er toch iets niet goed is gegaan bij die verhoging.

Het beste kan je dan met de klantenservice bellen op 0800-0402 (is gratis) en zeggen dat je een medewerker wilt spreken.


Ga ik doen bedankt


Hi @Ferwerda, welkom op het forum. 

Een rood lampje betekent inderdaad dat je geen diensten hebt, wat ontzettend vervelend is. 

Is het je gelukt om in contact te komen met de telefonische helpdesk? 


Ja een technisch team gaat erna kijken . Er wordt vrijwel geen snelheid aangeboden lijkt te interfereren met ontvangst nabij? Ik hoor het nog. 


Fijn om te lezen Ferwerda, ik hoop dat dit snel kan worden opgelost! 


Het is opgelost : er zat een kabel in de kast van de wijk op de verkeerde plaats, een ander adres. Klopt het dat dit soort werkzaamheden ter plaatse moeten worden gedaan? Ik dacht dat de snelheid op afstand kon worden geregeld. 


Dat kan kloppen. Vooral wanneer je van een snelheid van onder de 100 naar boven de 100 Mbps gaat kan het zijn dat er nog een aanpassing plaats moet vinden. 

Fijn om te lezen dat alles nu goed werkt. :relaxed: