Skip to main content
Antwoord

Na verhuizing is er geen stroomadapter voor glasvezelkastje, hoe kom ik daar aan?

• May 27, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben onlangs verhuisd naar mijn nieuwe appartement en wil mijn internet aansluiten. Nu kom ik erachter dat er geen adapter bij mijn glasvezelkastje zit. Deze hebben de vorige bewoners denk ik meegenomen? Hoe kan ik aan een nieuwe adapter komen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@dapje. Welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning! Vervelend dat de adapter ontbreekt bij het glasvezelkastje. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen nagaan wat er nodig is en indien nodig een nieuwe adapter toesturen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 27, 2025

Dat is ook niet handig van ze. Maar geen paniek. Even KPN bellen op 0800-0402, en er wordt een nieuwe bezorgd.

Ik neem aan dat het wel een KPN kastje is. Eventueel kan je hier een foto delen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@dapje. Welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning! Vervelend dat de adapter ontbreekt bij het glasvezelkastje. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen nagaan wat er nodig is en indien nodig een nieuwe adapter toesturen.