Skip to main content

Goedenavond, ik heb een vraag.

Na de verhuizing naar ons nieuwe huis heb ik mijn oude modem meegenomen, zodat ik deze weer kan gebruiken in mijn nieuwe huis. De vorige bewoner, ook gebruik makend van KPN had de oude modem nog hangen. Daar heb ik dus tijdelijk op geinternet.

Nu mijn eigen internetabonnement op mijn nieuwe adres actief is gemaakt, blijf de oude modem van de vorige bewoner alleen zichtbaar als ik WiFi wil gebruiken, terwijl mijn oude vertrouwde modem allang hangt. Deze wordt voor ons niet zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de oude modem bij WiFi verdwijnt en onze eigen zichtbaar wordt?

 

Hopelijk is bovenstaande duidelijk.

Alvast bedankt.

Inloggen op uw modem en het WiFi netwerk aanpassen. Dat al geprobeerd? 


Wifi is een instelling op de modem, en deze instellingen zijn niet gekoppeld aan je abonnement. Als de aansluiting op jouw naam is gezet zal de modem die je nog van vorige gebruiker hebt niet meeveranderen. Wel surf je dan over het wereldwijde web via jouw abonnement.


Hoi @Ebbij, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Is het nog gelukt?
Een reset van het modem zou dit al wel op moeten lossen als de oude bewoners hun abonnement verhuisd hebben.


Reageer