Skip to main content

Wij zijn zojuist verhuisd, en al vrij snel de doos van KPN met spulletjes ontvangen.

Alles net aan elkaar geknupt, maar geen internet.

Nu viel mij op dat op de FTU ook lampjes zitten, maar helaas geen voedings adapter.

 

Hoe kom ik aan de correcte voeding voor de ftu?

 

Gr. A. van Bussel

-Hi @AajvanB! Dit los je het snelst op door 0800-0402 te bellen. Dan kan gelijk een nieuwe adapter gestuurd worden.

Als het via de klantenservice niet lukt vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.

Laat je hier weten of het via de klantenservice gelukt is?


Bellen met de klantenservice 0800-0402 geeft het snelste het gewenste resultaat 😉


-Hi @AajvanB! Dit los je het snelst op door 0800-0402 te bellen. Dan kan gelijk een nieuwe adapter gestuurd worden.

Als het via de klantenservice niet lukt vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.

Laat je hier weten of het via de klantenservice gelukt is?

Hoi Bram,

Ik heb geprobeerd te bellen, ze zijn echter pas maandag weer bereikbaar.

Profiel iig ingevuld, hopelijk red mijn databundel het nog ff :)

 

gr.

Ammer

 

 


Misschien kunt u de vorige bewoners even bellen en vragen of ze de adapter terug komen brengen...


Misschien kunt u de vorige bewoners even bellen en vragen of ze de adapter terug komen brengen...

Hi @Nick83, ik heb helaas geen directe contactgegevens van de verkopers.

Heb het al wel bij de verkopend makelaar neergelegd.


Bedankt voor het invullen van je gegevens @AajvanB, ik heb het even over een andere boeg gegooid en hulptroepen ingeschakeld, en ik begrijp dat je inmiddels gebeld bent door een collega.

Op de 28e komt er een monteur langs die alles goed werkend zal installeren, inclusief een nieuwe adapter voor de FTU 🙂