Skip to main content

Hier ook modem vervangen (v10 voor een V10) oude SIDD nog zichtbaar en werkt, alleen kun je daar niet meer bij om het w8 woord aan te passen, ik heb er nu dus 2 (SSID’s) een beveiligd en een onbeveiligd.

Kan de oude verwijderd worden? Het kan niet zo zijn dat de oude onbeveiligde SSID gewoon zichtbaar is….en toegankelijk.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt aoorspronkelijke topic]

Hier ook modem vervangen (v10 voor een V10) oude SIDD nog zichtbaar en werkt, alleen kun je daar niet meer bij om het w8 woord aan te passen...

Waarom niet? Kunt u dat uitleggen?


Admin: meeverplaatst


Hoi Nick, als ik inlog in de “nieuwe” router is alleen mijn nieuwe SSID zichtbaar en aan te passen.

Mijn oude SSID is nergens terug te vinden in de nieuwe router, maar hij zend wel uit en ik kan met de oude inloggegevens gewoon op het oude SSID inloggen (wifi wachtwoord) maar nergens meer aanpassen…. 

Heel simpel, 2 SSID zichtbaar alleen de nieuwe is terug te vinden in de router en of aan te passen, de oude niet.


Admin: meeverplaatst


Hoi Nick, als ik inlog in de “nieuwe” router is alleen mijn nieuwe SSID zichtbaar en aan te passen.

Mijn oude SSID is nergens terug te vinden in de nieuwe router, maar hij zend wel uit en ik kan met de oude inloggegevens gewoon op het oude SSID inloggen (wifi wachtwoord) maar nergens meer aanpassen…. 

Heel simpel, 2 SSID zichtbaar alleen de nieuwe is terug te vinden in de router en of aan te passen, de oude niet.

Dan heeft u waarschijnlijk WiFi versterkers? Dan moet u het op deze versterkers nog apart instellen. Welke versterkers heeft u?


Admin: meeverplaatst


De nieuwe superwifi versterkers


Admin: meeverplaatst


De nieuwe superwifi versterkers

Ok. Inloggen op de v10 bent u bekend mee. Dan ziet u direct na inloggen een overzicht van de aangesloten apparaten. Zoiets:

Bij deze aangesloten apparaten staan als het goed is ook de SuperWiFi's. Het ip adres wat ze gekregen hebben staat er bij.

Open dan een nieuw tabblad en vul het ip adres in de adresbalk in met "http://" er voor. Dus bijvoorbeeld "http://192.168.2.xxx/". Dan ziet u het inlogvenster van de SuperWiFi's:

Het wachtwoord wat u hier voor nodig heeft staat achter op 1 van de SuperWiFi's:

Achter het Admin Password. Lukt het om daarmee in te loggen?


Admin: meeverplaatst