Skip to main content

Eindelijk konden wij ook KPN aan in waalre. (komen van ziggo af en alleen maar problemen gehad). Helaas val ik denk ik ook in zo’n pilot van KPN zonder het te weten dus.

Sinds afgelopen woensdag een box 12 in huis gekregen en geïnstalleerd door de monteur van KPN.  Tot op heden alleen nog maar problemen mee gehad. Tenminste het enigste probleem wat ie heeft is dat ie geregeld opnieuw opstart wat rete irritant is. Soms doet ie het 3 x per uur en soms doet het 3 uur achter elkaar goed. Geef mij maar gewoon eentje die het doet. Ben ik eindelijk bij KPN omdat ik daar altijd goede ervaringen mee had krijg ik dit :(

Hopelijk kunnen ze me via hier wel te woord staan want via klantenservice wordt ik ook niet wijzer.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat is geen goed begin van jouw ervaring met KPN.

Ik hoop dat er heel snel een medewerker van KPN zal reageren die hier naar wil laten kijken.

Het is, naar ik begrepen heb, alleen wel erg druk op het forum waardoor het helaas wat langer kan duren.

@Erik_, kan jij hier misschien iets mee?


Welkom hier @Heesakkerswaalre. Dat klinkt inderdaad niet goed. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we het uitzoeken en oplossen.


Hallo Paul,

dat zou heel fijn zijn want dit is echt geen doen zo. 
ik heb mijn gegevens zo goed mogelijk ingevuld. @Paul_ 

met vriendelijke groet,

Mitchel


Bedankt voor het invullen. Ik ga hiermee aan de slag en je hoort van me. Volledig mee eens dat het zo geen doen is.


Super dankjewel alvast! 
enig idee wanneer hoe en wat het opgelost zou kunnen worden?

ik neem aan dat ik dit ook niet hoeft te betalen toch? Aangezien ik zonder overleg in een soort pilot zit?


Ik check even wat de snelste en beste manier is, kom ik op terug.

Je hoeft sowieso niet te betalen voor de oplossing of wat dan ook. Het feit dat je een nieuw modem krijgt betekent natuurlijk niet dat je met problemen moet komen te zitten. Het modem moet gewoon werken zonder dat de boel elke keer herstart. Maak je maar geen zorgen over dit soort kosten in ieder geval. Zaak is nu dat je gewoon werkende diensten krijgt.


Volgens mij heeft mijn collega inmiddels contact met je gehad, toch @Heesakkerswaalre? Je krijgt een nieuwe V12 opgestuurd zodat we goed kunnen uitsluiten waar het aan ligt. De lijn zelf ziet er op het eerste gezicht goed uit in ieder geval.


Hoi paul,

jazekers. Er komt een nieuwe router/modem aan en hopelijk is het daarmee opgelost. Hartstikke bedankt voor deze korte lijn!

met vriendelijk groet,

Mitchel


Top, en graag gedaan. Ik hoor graag of het straks wel goed werkt. :slight_smile:


Hoi @Heesakkerswaalre. Volgens mij heb je inmiddels een nieuwe KPN Box 12 ontvangen, en ervaar je geen herstarts meer, toch?


Hoi Paul, 

 

sorry waren weekendje weg😜. Maar sinds afgelopen woensdag de nieuwe router en tot op heden geen herstart meer gehad. Nu werkt alles super fijn !

 

nogmaals bedankt!


Hoi Paul, 

 

sorry waren weekendje weg😜. Maar sinds afgelopen woensdag de nieuwe router en tot op heden geen herstart meer gehad. Nu werkt alles super fijn !

 

nogmaals bedankt!

Wat fijn dat het is opgelost, ik wens je veel plezier met de nieuwe KPN Box 12. En mocht er weer wat zijn, dan weet je ons te vinden.


Hoi Paul, 

 

sorry waren weekendje weg😜. Maar sinds afgelopen woensdag de nieuwe router en tot op heden geen herstart meer gehad. Nu werkt alles super fijn !

 

nogmaals bedankt!

Top! Ik wilde het alleen nog graag even bevestigd hebben vanuit jou. ;)