Skip to main content

Ik heb net een rekening ontvangen voor de upgrade van mijn internetsnelheid. Op MijnKPN zag ik dat er een aanbieding is voor 3 maanden van € 35,00 en ik heb een rekening voor € 47,50 ontvangen? Graag ontvang ik een correctie nota voor het juiste bedrag.

 

Hallo @Soering53  Je hebt het over een upgrade, dus ik denk dat je een bestaande klant bent.

Dit soort aanbiedingen hebben altijd actievoorwaarden, bij deze aanbieding zie ik dit staan:

  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Ik verwacht dat de actiekorting daarom niet voor jou geldt. Als je wil dat een KPN moderator met je meekijkt, zet dan je pers. gegevens in je Forumprofiel en sluit af met “Sla wijzigingen op”. De velden gemarkeerd met “Privé” zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators.


Hoi @Soering53, welkom hier. 

Je zag dus een aanbieding waar je gebruik van dacht te maken. Alleen nu is de factuur hoger dan verwacht. Ik vermoed dat het komt door at RBxx zegt. Mocht het anders zijn, kijk ik uiteraard nog graag mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.