Skip to main content

Vandaag overgestapt naar KPN.
De klantvriendelijkheid is top. Geen klachten over.
Echter de communicatie kon beter.

Gevraagd naar een monteur!  » geen monteur » zelf alles aangesloten

NT 1 Kast geplaatst conform handleiding geplaatst »  geen signaal op de glaskabel » 45 min in de wacht »  NT 1 kast moeten verplaatsen naar ander glasaansluiting  » toen wel glas signaal

Modem wil niet verbinden »  reset modem » reset NT1  » geen verbinding » bellen met KPN »  monteur komt over 2 dagen.

Oplevering is dus niet om over naar huis te spreken.
Hoe gaan mensen hiermee om die geen IT kennis hebben?
Kent KPN geen prio 1 gevallen en gekoppelde dienstverlening? Kennelijk niet.
Ik dacht dat T-mobile het niet voor elkaar had maar bij KPN is het niet veel beter merk ik.

 

Negen van de tien keer gaat het goed maar nu ben jij helaas net die ene...waarschijnlijk is er dus meer aan de hand. Hier op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De wachttijd op een moderater is een dag of drie.  Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Wellicht kan de klantenservice daar een grote bundel op zetten zodat je een hotspot kan maken. 


Ik lees je reactie en zou ook bijspringen als iemand iets dergelijks post.
Ja ik heb een mobiel abonnement met onbeperkte data. Als de gebruiksbundel zouden verdubbelen zou mooi zijn.
Nu moet ik telkens een 2Gb bundel verhoging aanvragen. 

 


Hoi @Albert0721, welkom hier. 

Ik snap dat je baalt. Je denkt lekker het internet aan sluiten, werkt het niet. Dat is balen, begrijp ik goed. Nu geef je aan een paar keer gebeld te hebben. Vandaag komt er een monteur begrijp ik. Ik ga er vanuit dat opgelost gaat worden. Hoor graag weer van je als hij/zij geweest is.


Misschien een vreemde vraag.
Ik heb geprobeerd met een ubiquity edgerouter een verbinding te maken met KPN maar dat werkt ook niet. Ik heb mijn mac-adress@internet (xx-xx-xx-xx-xx@internet) met wachtwoord ppp gebruikt.

Vraag:
Kan het zijn dat het mac-adress van mijn modem niet aangemeld is binnen het KPN netwerkt?
Daar lijkt het tenminste op. Dat zou verklaren dat er geen communicatie is tussen KPN en mijn modem.


Is de monteur al geweest? Heb je verbinding? Zo niet, heb je een sms gekregen met een telefoonnummer een een code? Dan kan je die bellen. 

Zo niet, wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien. 

 

En wat betreft de Ubiquity, we hebben een topic hoe je een eigen router instelt


Tijdens de gesprekken met KPN had ik gevraagd of mijn NT1 kast zichtbaar was. De medewerker bevestigde dit.
Maar intussen is de monteur geweest.

oops.
KPN was bergeten het glassignaal om te zetten van mijn oude provider naar KPN.
Beetje vreemd blijft dat de medewerker bij KPN mijn NT1 kast kon zien.
Maar de verkeerde aansluiting verklaarde alles.
Monteur heeft het in de PON ruimte omgezet en….. voila  er is verbinding.

In het totaal moet ik wel melden dat alle medewerkers bij KPN ontzettend vriendelijk zijn.
Compliment mijnerzijds.

Case Closed


Ah fijn dat de monteur het snel op kon lossen. Geniet van je verbinding. :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 


Lekker,
Gelukkig is alles weer opgelost maar nu komt KPM met deze aanbieding. Die hadden ze mij ook wel aan kunnen bieden ter compensatie van hun eigen fouten.