Skip to main content

Ik heb sinds vandaag een KPN mobiel abonnement met onbeperkte data. Ik heb 4G bereik, maar het internet gaat heel traag. Berichten sturen op apps lukt, maar webpagina’s openen is niet mogelijk. Ik heb geprobeerd een speedtest te doen maar ook deze site kon niet geopend worden. 

Ik heb de simkaart al in een ander toestel gedaan en daar werkt hij ook niet. Ook heb ik mijn telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart en de instellingen gecontroleerd met behulp van jullie site.

Vandaag met de klantenservice gebeld, die heeft een nieuwe simkaart voor me besteld. Ik verwacht echter niet dat dit het probleem gaat oplossen. Bovendien heb ik gewoon mobiel internet nodig vandaag en in de komende dagen. 

Is dit niet iets dat vanuit mijn abonnement anders ingesteld moet worden? Als ik in mijn KPN kijk, zie ik wel dat ik 5000 MB heb maar dat er nog 0 van zijn gebruikt. Terwijl ik wel al appjes verstuurd heb. 

Het zou fijn zijn als iemand van KPN even voor me kan kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn. 

Hi @LineLine, welkom hier. 

Wat naar dit en best begrijpelijk dat je komende dagen werkende data wilt hebben. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hoi Alex, fijn dat je mee wilt denken. Ik heb mijn profiel ingevuld.


Bedankt, ik ben dan ook mee gaan kijken. Ik kan alleen niet achterhalen waarom het niet zou werken. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan het verder onderzoeken en zullen binnen 2 weken contact met je opnemen. 
Ik hoop natuurlijk dat het sneller is. Mijn vermoeden is dat de databundel op een of andere manier niet actief is geworden. 

Wil je het laten weten als er contact is geweest?


Het is inmiddels opgelost. Vanmorgen kreeg ik een SMS dat de nieuwe maand is ingegaan, en toen deed internet het. Fijn!


Nou gelukkig. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijne jaarwisseling