Skip to main content

Ik heb een netgear gs305e bij een monteur van jullie gekocht. Mijn KPN decoder wordt herkent door het product en mijn televisie. Wil ik echter mijn playstation of soundbar aansluiten op de switch herkent mijn televisie of de decoder deze niet. Sluit ik m'n playstation of soundbar met een hdmi kabel aan worden deze wel herkend. Ik heb m'n switch al gereset zonder gewenst resultaat. Wat kan ik doen om het op te lossen? 

 

Groeten, 

 

Pim de Koning 

Ik vermoed dat er geen probleem is. Het is heel normaal dat je een playstation met een hdmi kabel op de tv aan moet sluiten. De switch is alleen voor internet. Niet om het beeld op de tv te krijgen.

Mijn KPN decoder wordt herkent door het product en mijn televisie. Wil ik echter mijn playstation of soundbar aansluiten op de switch herkent mijn televisie of de decoder deze niet.

Een playstation en een tv decoder zijn 2 aparte apparaten. Die herkennen elkaar inderdaad niet. Wat zouden ze met elkaar moeten doen dan?


Dan heb ik de functie van de switch denk ik verkeerd begrepen. In ieder geval bedankt voor je reactie.


Dus de decoder en waarschijnlijk de playstation moet je op de switch aansluiten voor internet en IPTV.

 

De playstation moet ook met HDMI op de TV en de soundbar (via HDMI-ARC) ook.

 

Dus de playstation via HDMI voor het beeld en  via de switch voor het internet (of evt. draadloos  maar als je die switch er toch al hebt liggen, zou ik het via de switch doen)