Skip to main content

Dag,

Wij zijn recent verhuisd en komen er nu achter dat de netvoeding naar ons glasvezelkastje ontbreekt. Ik heb het de vorige bewoner gevraagd maar die zegt dat ze het niet hebben meegenomen. 

We hebben zon zwarte kast van glaspoort.

Hallo @Lo77 ,

Het snelste is om vanaf 8.00 hiervoor te bellen naar 0800-0402. 


Hallo @Lo77 ,

Het snelste is om vanaf 8.00 hiervoor te bellen naar 0800-0402. 

Dag Noordzee,

Had gisteren al gebeld en mij werd verteld dat zij mij niet verder konden helpen en dat ik vanaf maandag contact moest maken met KPN netwerk..


OK @Lo77 ,

KPNNetwerk kun je telefonisch bereiken op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00.

Houd rekening met een langere wachttijd.

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


Dus er moet een monteur langskomen om een kabeltje te geven? Vind ik apart, en wij werken doordeweeks dus hebben daar eigenlijk totaal geen tijd voor...


Ik vermoed dat ze een kabeltje wel gaan opsturen. 


Hoi @Lo77, welkom op het forum! We kunnen hiervoor een vervangend exemplaar opsturen. Is dit inmiddels gebeurd?


Hoi @Lo77, welkom op het forum! We kunnen hiervoor een vervangend exemplaar opsturen. Is dit inmiddels gebeurd?

Ja, is uiteindelijk wel gebeurd maar vergde wel veel heen en weer-gebel en zat uiteindelijk een uur lang aan de telefoon. Ik werd via de klantenservice doorverwezen naar KPN Netwerk die me daarna weer doorverwees naar de klantenservice…. wat ik dus vorige week ook had kunnen regelen. Goed, het internet doet het nu maar vindt het wel een beetje omslachtig allemaal.


Ja dat is inderdaad nogal omslachtig en had sneller gekund. Excuses hiervoor, Lo. 'k Neem het signaal mee :)