Skip to main content

er staat niet bij hoe je de naam veranderd

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

een tijd geleden heeft de monteur van KPN voor mij twee wifikanalen aangemaakt, die op elkaar overschakelen als 1 van de 2 wegvalt. Na herhaaldelijke wifiproblemen is er 1 kanaal verdwenen. Na veel chatten en een klacht bij de klantenservice heb ik eindelijk een dame aan de lijn die mij heeft geholpen, echter halverwege het gesprek viel ook zij weg (evenals de chat) ik heb nu 1 van mijn originele wifi kanalen terug en eentje die de naam van de experia box heeft. hoe weet ik welke welk kanaal is, en hoe kan ik de naam van de experia box in mijn netwerk overzicxht wijzigen? we website van kpn die uitleg zou moeten geven is een lege webpagina. Alvast bedankt aan wie hier kan helpen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoezo @EvdLinde ??

Bij Beveiligen van je WiFi-netwerk wordt uitgelegd hoe je de WiFi naam (SSID) en password (beveiligingscode WPA-PSK) wijzigt.


Bedankt allemaal, mijn internet is zo traag dat ik een lege pagina te zien krijg, vandaag staat er inderdaad wel informatie. 


En wellicht een ander probleem. Ik krijg deze melding:

We kunnen je in deze servicetool helaas niet verder helpen door een technische beperking.

Anderhalf jaar geleden is er door de KPN monteur een tweede kanaal aangebracht, omdat mijn initiele wifi te slecht was, en steeds wegviel. Dat tweede kanaal is inmiddels verdwenen en ik ben terug bij af. 

Zelf de chat hou ik niet overeind en wordt verbroken vanwege wegvallende wifi. Persoonlijk contact gaat niet zodra ik mijn vraag inspreek krijg ik een sms met een link. Weet iemand hoe je een medewerker van de KPN te spreken krijgt? Gisteren uitgebreid geprobeerd, helaas zonder succees via nummer 0800-0402


@EvdLinde  De computerstem achter 0800 0402 doet zijn best, maar is (nog) niet zo slim. Spreek in “ik wil een medewerker spreken” of zeg helemaal niets, dan kom je bij een medewerker (evt. wachtrij).


Hallo @EvdLinde Ben je inmiddels al geholpen? Qua het wijzigen van je netwerknaam gaf Rbxx je het juiste antwoord, maar wellicht speelt er meer? Als ik iets kan doen lees ik het graag. 


Reageer