Over enkele weken stap ik over naar KPN glasvezel en krijg een KPN box 12 en een drietal TV+ boxen toegestuurd. In mijn huidig netwerk gebruik in de meterkast een Netgear GS108 switch. Van hieruit gaat o.m. een netwerkkabel naar mijn huiskamer waarop een Netgear GS105 is aangesloten en verder een netwerkkabel van de GS108 naar een slaapkamer waarop tevens een Netgear GS 105 is aangesloten. Na de overstap naar KPN wil ik op beide GS105 een KPN TV+ box aansluiten. Uit diverse discussies op o.a. dit forum lijkt het erop dat ik noch de gs108, noch de gs105 kan gebruiken voor een storingsvrije ontvangst omdat genoemde typen geen z.g.n. IGMP Snooping hebben. Moet ik de GS108 en beide GS105 gaan vervangen door de Netgear GS108E (niet te bestellen in de kpn shop) resp.de GS105E (wel te bestellen in de shop) ? Of is alleen vervanging van de GS108 door de GS108E nodig onder handhaving van de beide GS105 ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.