Skip to main content

Hallo Goedenavond,

Op 26 mei is er een kabel bij bouwwerkzaamheden doorgehakt waardoor ik geen diensten meer had en de grondploeg heeft dat op 5 juni gefixt (11 dagen). Nu wil ik een vergoeding aanvragen via de tool. Deze gaf eerst aan dat de storing nog niet verholpen was, hier heb ik over gebeld en dit zou geregeld worden. Omdat ik op het forum had gelezen dat het mensen niet lukte storingen van meer dan 24u door te geven vroeg ik haar gelijk even hoe dat zat. Maar dat zou geen probleem zijn.

Nu staat er in de tool dat er geen storing is gevonden, klik ik door op invoeren en zodra ik de datum wil invullen verspringt alles en kan ik alleen storingen van 1 dag aanvinken. Tool lijkt dus niet te werken.

Zou iemand de vergoeding voor me kunnen invoeren?

 

Hi @Livas en welkom op het forum! 

Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Wel de bedoeling dat je de abonnementskosten terugkrijgt voor de periode waarin je geen diensten had. 
Werkt de tool ook niet als je hem op een ander apparaat of via een andere webbrowser opent? 

Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen en hier een seintje geven? Dan kan ik aan de slag! 
Bellen met ons via 0800-0402 kan ook doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega dit ook met je regelen. 🙂


Goedemiddag, ik wil een vergoeding aanvragen omdat KPN er zo'n 15 uur uitlag door storing. Echter krijg ik het niet voor elkaar om op die pagina mijn bankrekeningnummer in te vullen. Dat vakje blijft grijs. Wel kan ik mijn pasnummer invullen maar als ik dan verder wil dan wordt het niet herkent. 

Is er een storing op die pagina of wat doe ik fout?

Met vriendelijke groeten. 


Voor 15 uur geen internet krijg je geen vergoeding, dan zou het misschien een paar dubbeltjes zijn.

@van den Brink 


Voor 15 uur geen internet krijg je geen vergoeding, dan zou het misschien een paar dubbeltjes zijn.

@van den Brink

Boven de 12 uur krijg je wel een vergoeding en de vergoeding is afhankelijk van de kosten die je per maand maakt voor je abonnement. 

Het gaat nl niet alleen om internet! 


Dan wordt het misschien een euro, doe je best.

 


Dan wordt het misschien een euro, doe je best.

 

Wat doe jij flauw! Zeg dan niets! 

 


Dan wordt het misschien een euro, doe je best.

 

Voor internet en TV wordt het dan al gauw zo'n 2 euro.

Bij een storingsduur tussen 12 en 24 uur heb je recht op minimaal 1/30 van je abonnementsbedrag (met een minimum van 1 euro).

Zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/geld-terug-bij-storing-internet-televisie-telefoon

 

Goedemiddag, ik wil een vergoeding aanvragen omdat KPN er zo'n 15 uur uitlag door storing. Echter krijg ik het niet voor elkaar om op die pagina mijn bankrekeningnummer in te vullen. Dat vakje blijft grijs. Wel kan ik mijn pasnummer invullen maar als ik dan verder wil dan wordt het niet herkent. 

Is er een storing op die pagina of wat doe ik fout?

Met vriendelijke groeten. 

@van den Brink 

Je moet alleen de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer invullen, niet je hele bankrekeningnummer of je pasnummer.

 


Dan wordt het misschien een euro, doe je best.

 

Voor internet en TV wordt het dan al gauw zo'n 2 euro.

Bij een storingsduur tussen 12 en 24 uur heb je recht op minimaal 1/30 van je abonnementsbedrag (met een minimum van 1 euro).

Zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/geld-terug-bij-storing-internet-televisie-telefoon

 

Goedemiddag, ik wil een vergoeding aanvragen omdat KPN er zo'n 15 uur uitlag door storing. Echter krijg ik het niet voor elkaar om op die pagina mijn bankrekeningnummer in te vullen. Dat vakje blijft grijs. Wel kan ik mijn pasnummer invullen maar als ik dan verder wil dan wordt het niet herkent. 

Is er een storing op die pagina of wat doe ik fout?

Met vriendelijke groeten. 

@van den Brink

Je moet alleen de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer invullen, niet je hele bankrekeningnummer of je pasnummer.

 

De hele link opnieuw gedaan en op de pagina de laatste drie cijfers en nu pakt ‘ie het wel. 
Dank u wel voor uw reactie! 

Â