Skip to main content

De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd.

Mogelijk als gevolg van een betalingsachterstand.

 


Ze zijn helemaal gek bij KPN, ik betaal me blauw en de geleverde dienst is zwak.

Er is nu een beleid om probleem wijken niet meer aan te sluiten.

Moet ik dan weer naar Delta? 
 

ONS INTERNET IS VEEEEEL TE DUUR BIJ KPN.

Wie heeft nog last hiervan in de provincie?

 

 

Als je het te duur vindt, waarom ga je dan niet naar een ander?


Als je niet kan lezen waarom reageer je dan?

 


Als je het te duur vindt, waarom ga je dan niet naar een ander?

Die “andere” moet er dan wel zijn en daar zit hem vaak het probleem. Er zijn namelijk niet zoveel “andere” meer dan de kpn èn kabelboer.


De KPN verbinding werkt correct

de geleverde dienst is zwak.

 

Verbinding is al jaren slecht

 

Wat is er aan de hand?

Wat voor verbinding gaat het om, koper?

Welke klachten ervaar je?


Dennis , verbinding was zwak, door dwang van KPN (polder modem was alleen mogelijk bij wisselen overeenkomst. Voor nieuwe abonnees wel mogelijk. ) Eindelijk een jaar nu een poldermodem en een verbinding van Max 17mbit lukt het redelijk. Deze week weer problemen met nog meer tv uitval en stotterende 1 en 0 .

Als je dan vraag naar oplossing, krijg je de opmerking na kpn test .Heb je wel betaald ?

Dan gaat er bij mij …… d. iets kriebelen. In de steden word het geld met bakken opgeschept en in de provincie kunnen we de pot op.

Ik heb er woorden voor maar die zijn hier nog niet gepast.

 

 


U bedoelt sneller internet buitengebied neem ik aan? Met een goeie buitenantenne op de juiste plaats gaat u met gemak 50Mbit erbij halen. 


Hoi @Putintgos, welkom op ons forum! Allereerst is het natuurlijk balen dat de verbinding zo slecht is. De melding dat je niet betaald zou hebben is dan wel de kers op de taart.
We denken graag mee naar een oplossing!
Bedoel je met poldermodem Sneller internet buitengebied zoals Joep hierboven noemt? 


@Putintgos we hebben niets meer van je gehoord, heb je nog naar bovenstaande berichten kunnen kijken? We denken graag mee naar een oplossing!


Verbinding was inderdaad een oorzaak, op dit ogenblik weer stabiel.Ik heb de streakers via laptop kunnen zien. Daar zijn we al blij mee.

ons modem staat boven en haalt via 4G ook signaal op. Dus op koper ongeveer 10 mbit en 7 mbit via 4 G .

Ik weet dat kpn het hier zat is omdat onze nieuwe buren hun vertrouwde kpn niet mee konden nemen naar hun nieuwe huis naast ons. De vorige buurman had ook al kpn met alle beperkingen maar het werkte .De andere keuze is terug naar Delta maar die hebben van die acties en  daar ga je mee in de boot. 
 

In ieder geval allemaal bedankt voor reactie en tips zijn welkom.

Zoals werkt kpn al op Chromecast 4 of 5 ? 
kan ik abo op NLZIET opzeggen.

 

Jos..m

 

 


U bedoelt sneller internet buitengebied neem ik aan? Met een goeie buitenantenne op de juiste plaats gaat u met gemak 50Mbit erbij halen. 

Ook met 4 G?
 


U bedoelt sneller internet buitengebied neem ik aan? Met een goeie buitenantenne op de juiste plaats gaat u met gemak 50Mbit erbij halen. 

Ook met 4 G?
 

Ja.

https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm .