Skip to main content

Ha ik wordt gek dat de superwifi die je voor geld aanschaft nooit doen. Monteur werkt alles goed zodra die deur uit loopt zakt alleS in elkaar. Een stroomstoring gehad en nu liggen alle WiFi super eruit. Kost je uren!  Ik verlang weer naar mijn Deco netwerk.
kunnen jullie dit nu eens  goed regelen? Anders niet aanbieden als je het niet snap 

Ps hoe kan ik netwerk up-to-date krijgen????

In dit topic KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community staat alles v.w.b. de superwifi's uitgelegd.


Dat is precies het probleem te uitgebreid….

Het moet simpel werken

ben nu 60 min om mijn 5 WiFi punten aan de gang te krijgen…. Zou niet moeten…


Hoi @Sjoerd breda

Ik begrijp dat het dus weer gelukt is. Alleen het duurt te lang. Bedankt voor die feedback. 


Het is plug and play dus hoeft geen uren te duren.

Als ze van slag zijn door stroomstoring oid. Allemaal een kwartier bekabeld aansluiten, evt vooraf een reset geven, en klaar zijn ze weer.


Ok bekabeld dus een voor een aansluiten en resetten?

dat kost toch tijd als je er 5 hebt…

Alleen al het forum bekijken kost tijd met adviezen . Resetten tot wps aanzetten per superwifi.

Dus wat is wijsheid?

en hoe kan het dat er na toch resetten de afgelopen dagen dat mijn dekking veranderd is…

sj


Heb je iets gewijzigd in de opstelling? Hoe zijn ze alle 5 aangesloten?

Verder kunnen er ook andere netwerken in de weg zitten. Kijk bijvoorbeeld eens naar de vrije wifi kanalen. Zodat jouw netwerk en die van de buren elkaar niet gaan tegenwerken etc. 


Ha nee niets gewijzigd in de opstelling.

3 beneden en per verdieping een.

er was er eentje paars. Die heb ik  gereset en opnieuw opgestart.  Bekabeld op de modem. Daarna deed alles het weer

maar met soms de wegval rood

en Ipv drie streepje nu opeens 2 streepjes.. en meerdere keren modem plus kastje giga net gereset. Je moet toch wat


Welke wordt rood?

Hoe zijn ze aangesloten? Met een kabel of draadloos?

Hoe ver staan ze bij elkaar vandaan?

Welk modem gebruik je?