Skip to main content

ik krijg nu net de nieuwe factuur binnen en zie dat daar monteurs kosten van 50,- staan. dit klopt voor geen meter. ik had binnen een week na het opleveren van de glasvezel aansluiting op vrijdagmiddag geen signaal meer. heb daarvoor s’avonds gebeld en hier met mij medegedeeld dat als dit mijn fout was dat het inderdaad geld gaat kosten, maar de monteur heeft hier in huis niks gedaan behalve dan diagnose stellen en concluderen dat het buitenshuis was.

Maar omdat nu mijn handtekening op de werkbon staat (en daar dus ook op stond dat ik 50,- moet betalen) heb ik dus nu kosten omdat KPNnetwerkNL/Allinq een fout heeft gemaakt!!!

 

heb de klantenservice gebeld en deze vertelde mij omdat mijn handtekening er staat moet ik dus gaan betalen, hier ben ik echt niet mee eens!!!

Hopelijk kan via dit forum wel het een-en-ander worden rechtgetrokken...

Een medewerker gaat dit oppakken.  Het is druk dus het kan 5 dagen duren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Een medewerker gaat dit oppakken.  Het is druk dus het kan 5 dagen duren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Profiel is aangevuld. Ben benieuwd, de medewerker die ik aan de telefoon had kon niks, want het was mijn handtekening… :(


Hoi @annoniempjuh, welkom op het forum.

Ik begrijp je probleem, het komt heel af en toe voor dat de monteur per ongeluk kosten in rekening brengt wanneer deze kosten onterecht zijn. Bedankt voor het invullen van jouw profiel, ik heb de bon van de monteur gevonden. De kosten lijken in dit geval onterecht in rekening te zijn gebracht, het betreft immers een probleem in het KPN domein. Ik heb de kosten voor je gecrediteerd, dit zie je op de eerst volgende factuur terug. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. :grin:


Hoi @annoniempjuh, welkom op het forum.

Ik begrijp je probleem, het komt heel af en toe voor dat de monteur per ongeluk kosten in rekening brengt wanneer deze kosten onterecht zijn. Bedankt voor het invullen van jouw profiel, ik heb de bon van de monteur gevonden. De kosten lijken in dit geval onterecht in rekening te zijn gebracht, het betreft immers een probleem in het KPN domein. Ik heb de kosten voor je gecrediteerd, dit zie je op de eerst volgende factuur terug. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. :grin:

Toppie! :grin: