Skip to main content
Beantwoord

Niet gevraagd om snelheidsverhoging Hussel Internet 1 Gbit/s maar krijg er wel mails over

• September 20, 2022
  • 4 reacties
  • 213 keer bekeken

Snelheid verhoging naar Hussel Internet 1 Gbit/s.

Niet om gevraagd en nu mails met U hebt gevraagd om uw abonnement te veranderen naar Hussel Internet 1 Gbit/s op 23 september 2022. We controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met de definitieve startdatum.

Hier weet ik niets van 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @JanFortuyn , dit klopt.

Na de recente prijsaanpassingen zijn er KPN (Hussel) klanten met een 500 Mb/s aansluiting die op hetzelfde prijsniveau zijn gekomen van een 1Gb/s aansluiting. KPN gaat daarom deze ‘glas’ klanten met een 500 Mb/s verbinding voor hetzelfde maandtarief upgraden naar een 1 Gb/s verbinding. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• September 20, 2022

Hallo @JanFortuyn , heeft een ander lid van de familie het misschien aangevraagd, zo nee, dan meteen even bellen met 0800 0402.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2022

ik krijg nu een mail binnen dat dit gratis zou zijn

omdat ik nu 500mb heb klopt dit 

• September 20, 2022

ik krijg nu een mail binnen dat dit gratis zou zijn

omdat ik nu 500mb heb klopt dit 

Hallo @JanFortuyn dat zou kunnen, in veel regio’s kun je niet eens meer 500Mbit/s bestellen door het zeer geringe prijsverschil met de Gigabit-versie.

Veel plezier met de Gigabit-versie, heb ik ook.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 20, 2022

Hallo @JanFortuyn , dit klopt.

Na de recente prijsaanpassingen zijn er KPN (Hussel) klanten met een 500 Mb/s aansluiting die op hetzelfde prijsniveau zijn gekomen van een 1Gb/s aansluiting. KPN gaat daarom deze ‘glas’ klanten met een 500 Mb/s verbinding voor hetzelfde maandtarief upgraden naar een 1 Gb/s verbinding.