Skip to main content
Vraag

niet nagekomen Afspraken

  • March 24, 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Helaas heb ik steeds geen korting gekregen op mij. Abonnement.

die ik in januari ben aangegaan, voor 15 euro met 5 euro korting.

dus 10 euro voor alleen bellen en sms.

met heeft mij later beloofd, dit bedrag in de volgende maand te verrekenen.

nu is ook 15 euro in febr en mrt van mijn rekening afgetrokken.

aangezien ik nu alles bij jullie heb internet en Tv en telefoon en iPhone.

snap ik nog steeds niet waarom men dit niet in order kan maken.

Ik ga er nu van uit, dat jullie de kosten in April gaan verrekenen.

anders heb ik alle vrijheid, om naar een andere firma over te gaan.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Marinus250 Welkom op het forum. Wat jammer om te horen dat het nog niet goed loopt met je korting. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en controleren wat de stand van zaken op dit moment is. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Marinus250 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!