Skip to main content

Bij afsluiten nieuw abonnement was duidelijk afgesproken dat ik de aansluitkosten van €25,00 kado zou krijgen.

nu zie ik mijn eerste factuur en daar worden deze kosten toch gerekend, wat gaat hier mis?

ik verzoek U vriendelijke de bandopname van mijn telefonische opdracht nog eens terug te luisteren 

met vriendelijke groet,

Roland Overman

Geen reactie van KPN??

maar weer opzeggen dan


Hallo @Roland0 , het is hier geen chatdienst waar direct op gereageerx wordt.

Heb je die gratis aansluitkosten zwart op wit?

Als je van TFT afkomt hoef je inderdaad geen aansluitkozten te betalen,een fout in de software.

 


Jan, dank voor je reactie!

toch jammer dat je geen snel antwoord krijgt van KPN

Misschien snap ik de werking van het Forum niet goed.

maar weer eens bellen

nogmaals Jan bedankt!


Hallo @Roland0 , de moderatoren reageren op basis van binnenkomst, de oudste vragen worden dus het eerst beantwoord, door de drukte kan het wel tot 2 dagen duren voordat er gereageerd wordt.

Je kunt sneller bellen of chatten.

 


Hi @Roland0 , welkom op het forum. 

We zijn inderdaad geen chat dienst en reageren op basis van binnenkomst van een topic. Hoe dan ook, hier ben ik dan. :smiley: Zou je kunnen toelichten hoe die afspraak tot stand is gekomen? En ben je zoals Jan vroeg overgestapt van Telfort naar KPN?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 


Roland, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex, 

hartelijk dank voor je reactie, ik heb het via een andere weg met een collega geregeld.

mvg,

roland


Geen enkel probleem, graag gedaan. Fijn ook dat alles is opgelost.