Skip to main content

Goedenavond, met wat voor soort knoeierts werken jullie samen van Roamler?

Tijdje terug een afspraak gemaakt om een tv kabel te trekken, en 2 tot 3 wifi versterkers te plaatsen.

Daarna een mail gehad voor de bevestiging tussen 08.00 en 10.00uur.

Maar niet komen opdagen en ook niet gebeld dat ze wat later zouden komen. Toen heb ik zelf de klantenservice gebeld en zij zei dat ik inderdaad een afspraak had staan, maar toen hing ze op. Ze belde ook niet meer terug, en ik was zelf ook druk met men werk.

En op internet kon ik ook alleen maar slechte recensies vinden. De goeie recensies waren alleen in het Engels en dat mensen bij hun moesten komen werken, want het was makkelijk geld verdienen.

 

Wordt het niet tijd voor KPN dat ze met echte vakmensen gaan samen werken voor de buitendienst?

KPN is gestopt met roamler .


Hoi @Niet nakomen afspraak . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat dit zo slecht verliep. Zijn jouw diensten uiteindelijk wel netjes aangesloten?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi Erwin, ik heb een elektra bedrijf gebeld hier uit de buurt en die hebben het opgelost voor me.

Ik las ook van Kevster dat KPN is gestopt met Roamler? Ik kreeg toen wel een bevestigings mail van hun om de afspraak te bevestigen.


Roamler weet zelf NIET wat ze doen. KPN heeft al overgezet. Krijg nu weer een bericht dat Roamler dit  21-10-2022 wil gaan doen. BEN ER NIET! Eerder mij ook al laten zitten met niet komen opdagen.

Waardeloos bedrijf die Roamler! KPN krijgt van mij een nota voor deze vervelende gang van zaken en anders ben ik weg bij KPN!


Bij mij is het ook niet mooi weggewerkt, het werkt toch zei de man.

En reed weg in z’n Tesla Model S.


Bij mij hebben ze nu al 2 keer de afspraak afgezegd. Beetje klaar mee.