Skip to main content

Ik had afgelopen dinsdag mijn abonnement opgezegd bij KPN. de volgende dag werd ik gebeld door medewerkster van KPN met vragen waarom e.d. en er werden voorstellen gedaan om mij als klant te behouden. Daar had ik oren naar en heb gevraagd om bedenktijd. De afspraak werd gemaakt om om 15 uur terug te bellen. Ik kon dan even alles op een rijtje zetten en eventueel de aanmelding bij de concurrent annuleren. Dat laatste heb ik gedaan maar ik moet nog terug gebeld worden. Wat gaat hier nou niet goed?

Geef jij hun anders even een belletje. Met het oog op (de) Black Friday (week) zal het veel drukker dan normaal zijn bij KPN en worden zulke afspraken niet altijd nagekomen. Als jij zelf belt heb je in ieder geval wel meteen antwoord en kan je actie ondernemen bij de concurrent of bij KPN zelf.


Ik ben vooral benieuwd welke voorstellen u heeft gekregen.


Hallo @Johan.2 en welkom op ons forum!

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de telefonische klantenservice? Zo niet, dan raad ik je inderdaad aan om zelf telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op ons gratis telefoonnummer 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon helpt je graag verder.