Skip to main content

vanmiddag wordt ik gebeld door kpn netwerk 11-10 komen ze de glasvezel naar binnen leggen.
dus ik vraag wordt het gelijk helemaal af gemonteerd want ik wil naar de snelle verbinding.
andwoord keurig netjes nee : maar als u kpn belt en het regelt en kpn geeft het aan ons door,
dan monteren wij het ook af voor u.
zo gezegd zo gedacht.
dus gelijk kpn bellen maar heelaas een dom blondje aan de telefoon die niks begrijpt of het niet,
begrijpen wil.
volgens haar heb ik al glasvezel en kan ik het zelf aansluiten.
beste blonde trien ik zit op een telefoon lijn van 100 mb.
na 20 min het geprobeerd te hebben heb ik haar weg gedrukt maar wel te laat om kpn netwerk,
nog te bellen.

die gaan om 17.00 naar.

kpn ik heb geen klachten over het singaal of beeld kwalieteit maar het boven genoemde vind ik,

ronduit bezopen.

het wordt tijd om die blonde mutsen van zo,n calcenter eens fatsoenlijk op te leiden.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @bongoqwintus , als je je toon en taalgebruik een beetje matigt zal ik proberen je te helpen.

Als je bericht krijgt van KPNNetwerk dat die kabel op datum X binnen gebracht wordt kun je meteen bellen of chatten met KPN, de provider, en een migratieverzoek indienen van koper naar glas, als de glasvezel dan naar binnen gebracht wordt, wordt er meteen een glasmodem, waarschijnlijk het zwarte G-PON-kastje aangesloten. KPNNetwerk controleert dan de verbinding en bij akkoord geven ze dat door aan KPN de provider en zorgt dat je lijn op een datum X geactiveerd wordt. Dat aansluiten kun je inderdaad zelf, na het migratieverzoek krijg je een (rode) LAN-kabel om tussen het G-PON-kastje en modem aan te sluiten.

Aan de modem-kant sluit je die kabel aan op de (rode) WAN-poort en haal je de DSL-kabel los van de modem, je herstart de modem en de glasvezel zou dan actief kunnen zijn.

Succes.

 


als jij nu gewoon leest wat ik type.

dat scheelt een stuk en je hoeft mij niet te vertellen wat ik al weet.

g-pon sluiten ze niet aan ze brengen alleen glasvezel naar binnen.

dat migregen probeerde ik dus te regelen maar dat calcenter snapt geen bal van de hele situatie.

zoals ik al eerder zij die blonde muts zegt dat ik al glasvezel heb.


dom blondje

 

blonde trien

blonde mutsen

die blonde muts

 

 

Met zo'n houding helpt natuurlijk niemand je. Ik in ieder geval niet :hand_splayed_tone2:

 


als jij nu gewoon leest wat ik type.

dat scheelt een stuk en je hoeft mij niet te vertellen wat ik al weet.

Als jij gewoon leest wat @JanD schrijft dan weet je hoe de vork in de steel steekt.


Beste @bongoqwintus, welkom op het forum. De community helpt graag, maar alleen als we een respectvolle conversatie kunnen voeren. Dus laat bovenstaande uitingen vooral achterwege. Je krijgt een inhoudelijke reactie van een moderator als jouw topic ‘aan de beurt is'. We behandelen deze op volgorde van binnenkomst. 


Sinds wanneer kun je beeld bellen met KPN???😳😳😳😜😜