Skip to main content

Ik had zelfs al een afspraak dat ze 08-12-2020 in de middag zouden komen. Die dag een snipperdag genomen wat denk je komt er niemand opdagen. Op hun site een schademelding want het is toch geld een snipperdag wat denk je geen reactie. Meerdere keren gebeld zelfde probleem geen antwoord. Blijven bellen helpt niet ze ze geven nergens gehoor aan. Zeer slechte ervaring mee. Ik gebeld met kpn om te vragen wat kan ik nu nog doen, kreeg de tip neem een abbo op glasvezel van kpn dan regelen wij alles. Ik heb nu een abonnement van kpn gevraagd 1giga en ben bijna een maand verder en je raad het al gebeurd niks. Word ik hier vrolijk van als klant nee niet echt

 

Met vriendelijke groet,

 

Een teleurgestelde klant

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Remcov71, welkom! Wat rot dit! Ik heb even gekeken en zie voor glasvezel de streefdatum van 12 mei. Is jou dit niet eerder verteld? Als ik op de website van KPN NetwerkNL kijk, lijkt het er inderdaad op dat dit nog wel even gaat duren. Je gaat dus nog wel even moeten wachten als er nu geen actie wordt ondernomen. Aan jou de vraag of dit wenselijk is of niet, daar kan ik natuurlijk geen beslissing over maken. Mocht je dat niet willen, zou ik je toch adviseren om de bestelling te annuleren en een nieuwe aanvraag te laten doen op koper. Dat is volgens onze website gewoon beschikbaar bij jou. Bel hiervoor even met de collega's van 0800-0402. Zij kunnen dit voor jou in orde maken. En dan kan je, wanneer glasvezel wél beschikbaar wordt, alsnog gratis over op glasvezel. Ik begrijp dat dit niet is wat je had willen horen, maar ik kan er weinig anders van maken :disappointed_relieved: .


Beste Marcia,

 

Bedankt voor uw reactie.

Het is zo raar dat dit zo is want op kpn netwerk site staat dat ze nu gaan graven maar op 16-12-2020 kreeg ik de volgende mail.

We horen graag uw mening

Beste Remco ,
Onze werkzaamheden bij u in de straat zitten erop. Hopelijk verliep dit naar wens. Met uw ervaring kunnen we onze werkzaamheden blijven verbeteren. Daarom hebben we nog een paar korte vragen voor u. Het kost u ongeveer 1 minuut van uw tijd.

GEEF UW MENING Button arrow

 

Alvast bedankt voor uw mening.

Met vriendelijke groet,
Het team van KPN NetwerkNL

 Het is toch een rare manier van werken zo?

Ze hoeven alleen in de woning alles nog maar te doen. Wat op 08-12-2020 zou gebeuren.

Waarom dan nu pas in mei?

Vriendelijke groet,

Remco van Amersfoort 


Dat is inderdaad heel gek 😞. Ik heb geen toegang tot de systemen van KPN NetwerkNL, dus ik weet ook niet precies wat hier de reden van is.. Je zou nog eens contact met ze op kunnen nemen! Maar wij hebben dus als verwachte datum 12 mei staan en ik ben echt bang dat dat een reële datum is..


Het rare is dat de klant de dupe is van alles.

Jullie zeggen het is leverbaar op dit adres we sturen een monteur. Vervolgens nadert de termijn voor overdracht en blijkt er niks mogelijk, hoe dan we kunnen leveren. Ik heb een digitaal huis heb straks geen internet en kan het dus niet bedienen. Bedankt voor de goede oplossing namens KPN. Moet je het contract maar annuleren en koper nemen. Maar die aanbieding die ik nu heb vervalt. Vind het een goede service hoor! KPN netwerk reageert nergens op KPN telecom doet een aanbieding waar je niks aan hebt en legt dan ook nog eens het probleem bij mij neer TOP. 


Dat is zeker niet jouw schuld! En ik wil zeker met je meedenken qua kosten als je nu een ander aanbod krijgt. Het is inderdaad mogelijk dat het systeem inmiddels andere kortingen heeft staan. Dan kunnen we de oude kortingen niet meer aanbieden en moet het handmatig. Daarnaast ga ik jouw ‘case’ ook intern als voorbeeld meenemen. Daar heb jij zelf concreet niet zoveel aan, maar zo geven we wel door dat jij hier tegenaan loopt.


Ik hoop dat jullie er echt wat aan doen. Het is namelijk erg vervelend dat je als klant hier tegenaan loopt. Een tussen oplossing zou kunnen zijn dat jullie tegen gereduceerd tarief een tijdelijke koperlijn kunnen aanbieden. Dan hou je klanten tevreden en kun je de overgang naadloos regelen. Geeft denk ik meer vertrouwen dan dit. Ik snap best dat dingen tegen kunnen zitten maar in tegenwoordige tijd zonder internet dat is erg lastig. Dit is ook wat ik wel ervaar bij de klantenservice maar die kunnen niks. 


Beste Marcia,

 

Als alles goed is komen woensdag de aannemer en kpn netwerk medewerker langs dan gaan we kijken hoe en wanneer de aansluiting geregeld kan worden. Ik hoop dus dat het dan wat duidelijker wordt. Er was bij kpn netwerk iets fout gegaan en hoop dat het nu snel wordt opgelost.

Verder heb ik overstapservice via jullie en behoort de huidige provider de lijn actief te houden. Als dit niet zo was kon ik een nood oplossing krijgen via kpn.

Bedankt voor je reactie en hoop dat het nu wat sneller gaat😀

Ik hoop dat jullie voor de rest iets doen dat de communicatie tussen kpn en klant wel beter wordt.

De vraag of mij Iets gemeld was omtrent een datum moet ik dan ook met nee beantwoorden, zelfs niet in de mail.

Daar staat zelfs dat jullie een monteur van kpn netwerk sturen om het aan te sluiten. Ook hier kwam niks uit dat zou lijken dat het  mogelijk 12 mei zou worden.

 

Groetjes,

Remco van Amersfoort 


Goed dat je het nog even laat weten! Hopelijk is het woensdag duidelijk inderdaad. Ik heb jouw topic intern doorgestuurd voor de verzameling ‘wat gaat er niet goed omtrent glasvezel levering'. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen (zoals bij mij thuis) perfect, maar er is absoluut ruimte voor verbetering!