Skip to main content

Hoi,

 

Ben recent overgestapt van Ziggo naar KPN na best wel wat agressieve verkoop van KPN. Ben overstag gegaan en zou inmiddels al overgestapt moeten zijn. De eerste afspraak ingepland en de monteur zou alles netjes installeren. Nadat de monteur enkele keren heen en weer is gereden, kwam hij tot de conclusie dat er ergens een glasvezel kabel kapot is. Er moet een andere monteur van de technische dienst(?) komen. Dezelfde dag staat deze op de stoep. En na 1 minuut is alles gefixt. Hij geeft aan dat er gewoon verbinding is. De eerste monteur kwam als onervaren over en dat bleek dus ook zo. Maar voor de installatie etc. moet toch een installatiemonteur komen. Prima.

 

Nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen vrijdag tussen 15:00 en 17:00 uur. Ik weer een tijdsblok van werk vrijhouden. Om 16:58 uur krijg ik een belletje van de monteur: "Er is een storing. Ik kan niet langskomen. Bel met de klantenservice voor een nieuwe afspraak" Ik lekker naïef bellen met KPN klantenservice en aangeven dat ik een nieuwe afspraak moet inplannen, omdat er een storing is. De medewerker vertelde me doodleuk aan de telefoon dat de monteur wel is geweest. De monteur heeft blijkbaar doorgegeven dat hij bij mij is geweest en de werkzaamheden niet heeft kunnen afronden. Ik natuurlijk pissed. Nu wil ik een nieuwe afspraak maken, maar dat kan dan weer weken later! Eerder kan helaas niet. Uiteindelijk akkoord gegaan, maar ben niet tevreden.

 

Vandaag krijg ik ook nog een enquete per mail toegestuurd om te beoordelen hoe tevreden ik ben met de monteur hahaha.

 

Hebben jullie ook soortgelijke ervaringen? Ben benieuwd :)

Dit is gewoon het gevolg van een enorm personeelstekort in Nederland zo simpel is dat. Wel er maar aan. Het waarschijnlijk de komende niet verbeteren. 


Hoi @PKPN welkom op ons forum!
Bedankt voor je feedback! Dit is wel een erg vervelende situatie zo!
Ik wil hier nog wel even aan toevoegen dat zodra een monteur een bon opgepakt heeft dit in het systeem staat alsof hij langsgeweest is. Daar hadden we wel iets duidelijker in kunnen zijn. Desondanks, excuses voor het ongemak!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


@Thomas 

Ok duidelijk. Maar bij de klantenservice wisten ze dit blijkbaar ook niet. Maar wil verder niet als een zeur overkomen ;)