Skip to main content

Ik heb het WiFi punt teruggestuurd en zou de 79 euro bij de nieuwe factuur verrekend zien . De 25 euro aansluitkosten zijn wel verrekend dus de rekening wan 57 euro deze maand zal ik ook niet betalen maar verwacht dat jullie zoals beloofd dit in orde maken

Groetjes

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

….. dus de rekening wan 57 euro deze maand zal ik ook niet betalen ….

Hallo  @rickyo 

Dat is een reactie die we vaker zien op het forum, maar het is niet verstandig. In het automatische factuur-proces leidt dit tot herinnering(en), betaalachterstand, extra kosten e.d. Betaal de rekening wel en geef KPN de gelegenheid om het via een creditering te verrekenen.

Hoe lang geleden is dit teruggestuurd? Het kan zijn dat het de factuur deadline gemist heeft en pas op de volgende factuur staat. 


Hoi @rickyo, welkom op het KPN forum. Net als Ruud hierboven raad ik je ook aan om de factuur in zijn geheel te voldoen, door die gedeeltelijk te betalen kan het systeem het als onbetaald zien met mogeljike gevolgen vandien. Dat willen we beide niet natuurlijk. 

Ik ben ook benieuwd naar wanneer je het hebt teruggestuurd en hoe dat precies is gegaan, zou je dat kunnen toelichten? Kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, en daarna hieronder een seintje geven? Dan kan ik ook kijken wat ik hierover kan zien.


Luister ruud ik heb van jou klantenservice collega ozge de toezegging gehad dat alles  binnen was trackingnummers 3SLFVZ193916140en 3SLFVZ168534218 en dat als ik de 104 euro toch zou betalen dat de 79 euro van het wifipunt en de 25 euro aansluitkosten verrekend zouden worden binnen 2 weken nu zijn we verder met het verhaal gekomen en werd  mij door de klantenservice verteld dat alles met de factuur geregeld zou worden nu is wel de 25 euro aansluitkosten verrekend maar niet de 79 euro dus moet ik 58 euro nog betalen ik zal je zeggen dat ik dit voor de rechter zal laten komen  en dat de kosten voor jullie rekening zullen zijn ik betaal alleen wat ik moet betalen maar nu krijg ik nog 21 euro van jullie en die zal ik als ik de volgende factuur krijg zelf verrekenen en wat ik schuldig ben betalen dus wacht ik af op jullie reactie....u kunt ook de 78 euro terugstorten dan zal ik gelijk de rekening van 57 euro betalen

 

 

 

Met vriendelijke  groet

Richard

***

 

Admin: adresgegevens verborgen en verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

 


Hallo @rickyo ik ben net zoals jij KPN klant, maar @Jasper is een KPN medewerker. Reageer op zijn verzoek en plaats je gegevens in jouw forumprofiel, dan helpt hij je verder.


@RBxx @Jasper Het is op 27 mei al terug gestuurd. Daarna meerdere telefoontjes gepleegd met kpn iedereen had een ander verhaal, maar wel.telkens dat het opgelost zou worden. Het laatste wat toegezegd was, was dat het met de aankomende factuur van juni/juli verrekend zou worden. Nu is alleen de 25 euro aansluit kosten verrekend en niet de 79 euro dus ergens gaat er iets mis daar bij de administratie. Er zijn zoveel toezeggingen gedaan te veel om hier op te schrijven maar ga er van uit dat het geregeld word zonder dat er nu weer eerst een factuur betaald moet gaan worden neem aan dat een credit bedrag gewoon in mindering gebracht kan worden en wij uit eindelijk nog 21 euro terug gestort gaan krijgen.


Bedankt voor de gegevens @rickyo, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Zo te zien zijn de aansluitkosten inderdaad vergoed, maar het WiFi punt nog niet. Waarom niet is mij ook niet helemaal duidelijk, dat had al gebeurd moeten zijn. Er zijn wel meerdere meldingen voor aangemaakt maar de vergoeding zie ik nog niet terug. Met de track&trace nummers die je noemde is te zien dat het is ontvangen, daarom ga ik het niet moeilijker maken dan nodig is. Ik heb de vergoeding nu zelf voor je ingevoerd, op de volgende factuur zal je dit in mindering gebracht zien worden :slight_smile:


Jasper

Ik ben blij dat het is geregeld en dat alles bij de volgende faktuur word geregeld maar na al dit gedoe zou ik willen dat jullie dit nu in de faktuur van juni verrekenen.  Want zoals je weet betaal ik deze dus niet omdat dit mij ook was toegezegd als het leid tot de volgende faktuur dan zal ik dus ook pas deze betalen maar dat ligt aan jullie . Dit is al zoveel meer geworden dan een principe kwestie .

 

In ieder geval we zullen zien .

 

Bedankt 

 

Groetjes richard


Ik snap je punt, maar een bestaande factuur kan niet meer aangepast worden. Zoals eerder aangegeven is het het beste om de factuur van juni nu wel te voldoen, later deze maand wordt het met de volgende factuur rechtgezet. 


Jasper

Bedankt dat je alles hebt geregeld 

 

Ik heb nu uitstel van betaling gevraagd voor de rekening van juni want ik zal deze op 1-8-2020 pas betalen per ideal en als de 79 op de nieuwe faktuur nog niet verrekend is beginnen we weer vanaf het begin ....zoals ik al zei dit gaat om het principe en niet meer 

 

 

 

Groetjes richard 


Graag gedaan @rickyo :slight_smile:  Door die factuur uit te stellen zal je er geen herinneringen van krijgen zal de verrekening met de nieuwe factuur daarna plaatsvinden.