Skip to main content

Overgestapt van Ziggo een jaar geleden want: de wijk kreeg glasvezel en daarna obv de colportage.

Dus ik dacht snel dit snel dat. Ik waag het een jaartje.

Het is in mijn ogen slechter dan wat ik had bij Ziggo, daar zat ik jaren en kan me geen storing herinneren.

Sinds ik glasvezel heb heb ik al vaak een 400 storing gehad, dagelijks af en toe een kleine 'hiccup' in beeld en geluid.

Ik (wilde) in maart ajax-fynd kijken, ik betaal €6 na 8 minuten een storing die ook werd aangegeven bij kpn storingen start ajax 14:30 start storing 14:38 maar ik heb wel de €6 gefactureerd gekregen eind maart.

Ik zet dan toch tegen beter weten in mijn 06 over van Vodafone naar kpn want ik zou allemaal kortingen en presentjes krijgen.

Mijn 06 is een maand over maar ik heb geen idee wat de kortingen of presentjes zijn?.

Dus zo blij ben ik er niet mee en eigenlijk lonkt een terugkeer naar ziggo.

Wat vervelend die ervaringen. 

Apart genoeg kwam de storing tijdens Ajax - Feyenoord op 19 maart juist door die wedstrijd. Door de enorme belangstelling pas kort voor de wedstrijd voor de losse aankoop van die wedstrijd crashte het hele systeem. Hoewel zo'n wedstrijd al vanaf 24 uur van te voren gekocht kan worden kwam er vanaf een half uur voor de aftrap een tsunami. 

Met Hussel thuis en mobiel heb je recht op gratis pluspakket en korting op je mobiele abonnement. 

Meld je abonnementen aan voor de voordelen. 

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 


Door de enorme belangstelling pas kort voor de wedstrijd voor de losse aankoop van die wedstrijd crashte het hele systeem.

Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren, systemen zijn er om hun werk te doen, niet om te crashen.

 

Met Hussel thuis en mobiel heb je recht op gratis pluspakket en korting op je mobiele abonnement. 

En €5,- entertainmentkorting als je een entertainmentproduct afneemt zoals bijvoorbeeld Netflix of Spotify.


Krijgen al die mensen die betaald hebben hun 6 euro terug?.

Qua korting zie ik nog wel, ik heb net pas Netflix laten overzetten.

Dank iig voor het antwoord.


Wil je je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven @Fatal3rr0r? Dan kijk ik dat voor je na. 🙂