Skip to main content

Nieuwe aansluiting tv+internet met de aanbieding 9 maanden €35 aangesloten. Deze zou 18-7 door een monteur geactiveerd worden. Vandaag zie ik een mail dat de bestelling is geannuleerd. Na telefonisch contact geeft men aan dat de huidige bewoneners hebben gezegd dat zij helemaal niet gaan verhuizen en ik contact dien te zoeken met hen en opnieuw de bestelling dien te plaatsen. Na contact met de (erg verbaasde) huidige bewoner, blijkt er nooit gebeld te zijn en neemt hij zijn huidige aansluiting van een andere provider mee over op 15-7. Ik loop nu niet alleen de 9 maanden aanbieding mis, echter bij de nieuwe aanvraag kan ik pas een week later de installie/activatie krijgen. Heb dit bewust ruim vantevoren aangevraagd om niet in de problemen te komen met mijn werk vanuit huis. En nu ben ik de dupe van iets wat niet eens correct is nagevraagd. Lekkere start dit bij kpn! Kan de nieuwe bestelling niet alsnog eerder geïnstalleerd worden aub?

Hi @mrsjans en welkom op het forum! Wat raar en zuur dat het abonnement geannuleerd is. 😕 Zeker wat de situatie met de huidige bewoners betreft. Het is wel zo dat niet altijd contact met de huidige bewoners opgenomen wordt, maar we ook bericht sturen naar hun huidige provider. Die kan het verzoek dan ook afwijzen, contact met de huidige bewoners komt er dan niet aan te pas. Als de huidige provider het verzoek afwijst moeten we de bestelling annuleren.

Ik kan geen nieuwe bestellingen inleggen via het forum, maar je kunt nogmaals bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 om te zien wat de opties zijn voor een nieuwe bestelling. Of afwachten tot er weer een actie is met 9 maanden korting, al kan ik me voorstellen dat je de diensten snel nodig hebt in je nieuwe woning. We hebben ook regelmatig weekenddeals, nu ook, waarbij je bijvoorbeeld een Smart TV als welkomstcadeau krijgt. Wellicht is dat ook een mooie optie voor je. 🙂