Skip to main content

Teleurstelling op teleurstelling bij KPN.

Na een gesprek over mijn abonnement te wijzigen is er een nieuw abonnement afgesloten. De wijzigingen die ik wilde doorvoeren is een maand later nog niet gelukt, ondertussen zit ik wel vast aan een abonnement. 
 

Van kwaad tot erger werd er 2 weken later waarschijnlijk mijn buitenkabel geraakt door de partij die voor KPN glasvezel legt. 
KPN stuurt vervolgens een monteur die geen idee heeft wat hij doet en vertrekt met flink pruts werk. De volgende dag kon ik daardoor nogmaals thuis blijven voor de volgende monteur. Die bevestigd dat de vorige monteur meer schade heeft toegebracht dan verholpen en bevestigd mijn inschatting die ik al de gehele week uitspreek. Mijn kabel is buiten geraakt, hij belt hierdoor met zijn contact om een nieuwe afspraak in te plannen. Voor mij de 3e dag om vrij te vragen, vrij te vragen of mijn vrije dag op te offeren. 
 

Vervolgens vallen mijn extra MB’s uit. Je raad het al halfuur in de wacht om deze terug te krijgen. In de loop van de dagen kwam ik erachter dat de monteurs afspraak niet is doorgezet. Nu mag ik wachten tot een leidinggevende contact opneemt met mij. 
 

contract opzeggen is niet mogelijk omdat een incapabele medewerker een nieuw contract heeft afgesloten. Dit weet ik omdat ik de klantenservice heb gebeld en een medewerker alleen maar herhaalde u heeft een nieuw contract u kunt niet opzeggen en uiteindelijk zonder te luisteren de Hoorn erop heeft gegooid. Daarna mocht ik nogmaals in de wachtrij gaan staan om een prettige collega aan de telefoon te krijgen maar die geen enkele bevoegdheden heeft om mij te helpen. 
 

Ofterwijl van het kastje naar de muur als je uberhaupt al geholpen wordt. 

Hoi @Milou1994 en welkom op het forum! Enorm zuur dat dit zo loopt en ik snap dat je er verbaasd van opkijkt als je ineens een nieuw contract blijkt te hebben. Van elke wijziging die je doet ontvang je een e-mail ter bevestiging, daarin staat ook of het gaat om een nieuw contract gaat of niet. Je hebt dan nog 14 dagen bedenktijd, maar als die verlopen zijn kan het contract niet meer opgezegd worden. Wel ben ik benieuwd naar de wijzigingen die je door wilde voeren, welke wijzigingen zijn dit? Lukt het niet om deze door te voeren via je MijnKPN? 

Wat de storing in de diensten betreft, wat jammer dat de eerste monteur zijn werk niet gedaan lijkt te hebben. De monteurs kunnen inderdaad de ondergrondse partij aansturen om de kabel buiten je huis te laten repareren, daar ontvang je vanzelf bericht over. Ik snap dat je je vrije dagen liever aan andere zaken besteedt, maar mochten er andere mensen thuis wonen, dan kunnen zij ook de deur open doen voor de monteur. Zo hoef jij hopelijk geen vrije dagen meer op te nemen en kan de monteur zijn of haar werk doen. 🙂 Hopelijk werken de diensten dan snel weer. 


Na een gesprek over mijn abonnement te wijzigen is er een nieuw abonnement afgesloten.

Wat is er gewijzigd aan het abonnement?