Skip to main content

Gisteren zouden we internet en tv van kpn krijgen. Gisteravond om 18.30 alles gaan aansluiten, nu blijkt dat we geen internet hebben. We hebben wel de sms van kpn ontvangen. Volgens de klantenservice moeten wij nu wachten op 1 monteur, deze kan pas 19 februari. Ik heb een monteur gesproken en die zegt dat de order waarschijnlijk geannuleerd is door een fout en dat het daarom zo lang duurt nu.

Maar 2,5 week zonder internet en tv... goed bezig kpn

En dat in de rijd van thuiswerken 

Hoi @Dave76. Welkom op het forum!
Jeetje! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vrees dat ook ik het niet kan bespoedigen maar kijk graag even mee of alles in goede banen loopt.
Heb je ook geen internet meer via je oude provider?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas, welke gegevens moet ik nog invullen in mijn profiel dan?

We hebben nu nog internet van de oude provider, maar ik weet niet hoe lang.

Gr. Dave


Bedankt voor je gegevens @Dave76. Wat balen dat het allemaal zo stroef loopt! Ik heb meteen even meegeken. De leverdatum is helaas simpelweg niet te vervroegen maar alle processen lopen wel om het zo snel mogelijk werkend te krijgen.
Ook zie ik dat je de overstapservice gebruikt dus het is ook de bedoeling dat je Ziggo abonnement pas afloopt op het moment dat ons abonnement ingaat. Hierdoor moet je niet zonder diensten komen zitten maar ook niet dubbel hoeven betalen.  
Ik zie wel dat er vandaag een Direct Online pakket verstuurd is zodat je met een 4G modem in ieder geval nog kunt internetten en met Digitenne TV kunt kijken totdat ons abonnement ingaat als er iets mis zou gaan met het Ziggo abonnement.
 


Ik heb inmiddels begrepen van iemand die bij de kpn werkt dat 1 of 2 februari pas de order is ingevoerd. Dat kan die persoon in het systeem zien. De technische dienst heeft de melding pas 1 februari gehad.

En na de aanmelding duurt het 14 dagen voor de verbinding pas actief. Vandaar dat we dus op 19-2 komen.

Jammer dat kpn dit niet erkent. 


Jammer dat hier niet op gereageerd wordt...  is voor mij een teken dat de fout bij kpn ligt


Ik kan zo snel niet zien wanneer de bestelling verwerkt is of wáár het foutgegaan maar het is inderdaad bij ons foutgegaan. Vandaar ook dat je het noodpakket toegestuurd gekregen hebt.


Daarom is het zo jammer dat er niet iets met spoed gedaan kan worden.

Â