Skip to main content

Hoi,

 

het abonnement zou al op 6 september in moeten gaan, vervolgens kreeg ik te horen dat het 15 september wordt. Vandaag 18 september doet het internet nog steeds niet. 5x gebeld, telefonisch klantenservice gesproken, niet opgelost.

 

Ik hoor dat mensen een sms krijgen dat het internet is geactiveerd, deze heb ik niet gekregen? Zou het hier aan kunnen liggen?

 

De modem geeft aan dat hij “power” heeft, internet en wifi signaal. Power en internet branden continue groen. Het wifi lampje knippert groen. Alles lijkt het dus te doen maar helaas heb ik bedraad of via wifi geen internet.

 

Weet iemand wanneer het internet geactiveerd wordt door KPN? Telefonische support kom ik niet veel verder mee. Zij geven aan dat hij idd de 15e (september ) actief zou moeten zijn en dat het vreemd is. 

 

 Please help me! 

Beste @L.M Mulder, welkom! Het is zeker vreemd, maar wat ook vreemd is, is dat we je niet helpen 😞. Hoe staat het er nu voor? Heb je een werkende verbinding? Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende, kan ik me ook voorstellen dat je niet opnieuw wilt bellen. Vul in dat geval je forumprofiel aan met je adres en klantnummer, dan kijk ik met je mee. Dat zal dus wel wat langer duren dan dat je nog eens probeert te bellen.