Skip to main content

Ik heb een probleem met internet in mijn huis, het is een nieuw abonnement, een pakket is geactiveerd, de modem is aangesloten en alles is klaar, behalve dat er geen internet in het netwerk isĀ 

Het abonnement is nieuw, voor een nieuwe modem, en de verbinding is in orde, behalve dat er geen internet is, en het licht van het internet, behalve de modem, bloeit altijd en verdwijnt

Ā 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @MunzerĀ , heb je een koper (xDSL) of een glas (HttP) verbinding?

Heb je al een SMS en/of mail gehad dat je verbinding klaar is voor gebruik?

Indien glas, haal de glasmodem eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart daarna weer.

Geef daarna de router een fabrieks-reset.\

Werkt alles nu naar behoren?

Ā 


Hallo en welkom op het forumĀ @Munzer, denk je te kunnen gaan internetten met je nieuwe abonnement, heb je schijnbaar geen signaal.Ā Ā Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar een bestelproces of levering nieuw abonnement lukt hen uiteraard niet. Daar is specifiek een medewerker van KPN voor nodig. Dat mag via deze weg, maar ik denk dat voor dit soort vragen het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.


"Via het forum kunnen moderators je uiteraard ook helpen, maar dat gaat zoals gezegdĀ minder snel. Vul jouw profiel in als je graag wil dat een moderator toch meekijkt.Ā