Skip to main content

Ik ben sinds donderdag klant. Maar heb nog steeds geen internet. Heb al gebeld naar jullie paar keer maar elke keer word er wat anders gezegd.. alles brand behalve de glas lampje. 

Laat dan gewoon een monteur komen. Lukt dat niet? Willen ze die niet sturen? 


Het probleem ligt niet hier thuis maar bij kpn..

En voor er een monteur kan komen zijn we 2 weken verder alles brand behalve het glas lampje. Gister had ik iemand aan de lijn die zei dat een monteur sturen geen zin heeft en hij zou me vandaag terug bellen heeft hij niet gedaan. 


@Jesper020 Wat vervelend dat de communicatie zo stroef verloopt is er inmiddels al wel contact met je opgenomen? 


@Remco_ nee ben niet meer gebeld. Heb zelf wel nog gebeld maar elke medewerker zegt wat anders.. vind 10 juli pas een afspraak voor een monteur iets te lang aangezien ik de 22ste al internet had moeten hebben volgens jullie SMS. Het werkt nog steeds niet alles brand netjes alleen mijn glas lampje niet...


Ik vermoed wel dat dit dan een situatie waarbij een monteur dan strikt noodzakelijk is. De afspraak is wel vast gelegd? Anders zou ik je willen adviseren omdat alsnog zo snel mogelijk te doen. Ik kan dat helaas niet bespoedigen 😞