Skip to main content

Hier hetzelfde. 

Ik kan vandaag beginnen met mijn abonnement. Tv doet het maar, geen pluspakket en geen informatie over mijn abonnement te vinden. De afstandsbediening doet het alleen op het kastje van KPN. Voor de TV wordt die iedere keer uitgeschakeld en moet ik die iedere keer handmatig inschakelen. 

Tevens had ik er Netflix bij besteld maar niet voor mijn mobiel en dat krijg ik dus te zien. 

Ook zou er een gratis monteur bij zitten maar daar moet ik dus voor betalen?

Erg teleurstellend. Ik had gehoopt dat het allemaal in orde zou zijn. 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Nina.M en welkom op het forum! Niet de start van je abonnement waar je op gehoopt had lees ik, dus ik help je hier graag bij! 

Allereerst, wat het Pluspakket betreft, stond het Pluspakket wel op de bestelbevestiging die je hebt ontvangen? Zo ja, welke zenders mis je nu dan nog? De informatie over je abonnement kun je vinden op je MijnKPN. Voeg daar je thuisdiensten aan toe, en dan zie je wat er precies in je abonnement zit. 

Dan de afstandsbediening, heb je al geprobeerd deze opnieuw te koppelen? Zo ja, probeer dan ook het volgende: Je drukt eerst 5 seconden op de Source-knop en voert gelijktijdig de snelcode in. Als dan het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt, druk dan één keer op de fast forward knop. Op dat moment probeert de afstandsbediening de eerste code. Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken. Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code. Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot er een code is die pakt, maar hopelijk werken daarna alle knoppen. Laat je weten of het gelukt is? 

Als laatste de monteur, als deze langs is geweest dan heb je een monteursbon ontvangen. De monteur rekent altijd kosten voor extra apparatuur dat aangesloten moet worden, is dat op de monteursbon ook het geval? Of heeft de monteur daar ook arbeidskosten gerekend (meerwerk daargelaten)? 


Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat je inmiddels de oplossingen hebt gevonden. Zo niet, laat het gerust weten! 


Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat je inmiddels de oplossingen hebt gevonden. Zo niet, laat het gerust weten! 

Hoi Sanne. 

Het pluspakket is inmiddels geactiveerd. Dus dat is goed geregeld. Alleen merk ik op dat in de mijn KPN app meer film’s staan dan in het pluspakket op mijn tv.

Zodra ik in de app op film’s druk en dan op pluspakket, zie ik daar meer. En dat is hetzelfde bij serie's.

 


Fijn dat dat gelukt is! Dan de films en series nog. Kun je foto's sturen van wat je op de TV ziet en via de app? Dan kunnen we uitzoeken waar het verschil vandaan komt.