Skip to main content

Afgelopen weekend heeft er een update plaatsgevonden in onze KPN BOX 12.

Mijn oude ADMIN password was niet meer geldig ( volgens een melding die ik in het scherm kreeg) en ik moest inloggen met het oorsponkelijke password zoals dat achter op de router staat.

Dit lukte prima, maar dat password wijzigen in een nieuw password lukt niet. Ik krijg een aanwijzing over het de opbouw van het password, maar ook als ik dat doe, wordt het password niet geaccepteerd.

 

Iemand een tip?

 

 

Hallo @Jack Oosthuizen 

Warning: The new password must be 10-32 characters, and should contain at least one uppercase letter, one lowercase letter, one number, and one of the following non-alphanumeric characters (!@#$%^&*()_+|~- =\`{}}]:";'<>?,./), but should not contain the username.The password must not contain more than 2 identical characters in a row (i.e. not “aaa”).

Volgens bovenstaand citaat moet het wachtwoord daar aan voldoen, zoals beschreven bij wachtwoord instellen in de Box12


zoals ook vermelde, dat werkt dus niet.


3 hoofdletters, 3 kleine letters en 2 uitroeptekens werkt bij altijd.


Het is dus kwestie van volhouden.

Na vele malen herhaald proberen pikt ie het password wat ik wilde.


OOo       

Daarom kan ik er niet in met de wacht word die achter de box staat,

ik ben nu voor de 2de dag bezig 3keer gebeld naar kpn naar winkel geweest  box reset niets helpt.

ik moed in de box wifi net werk veranderen naar een 2,4 hrts  voor wifi termastaat . werd gezegd dat box omgeruild moet worden , tot nu toe niets gehoord van kmn.


Houd u met resetten het resetknopje wel minimaal ongeveer 15 seconden vast met een paperclip?