Skip to main content

Ik heb al het een en ander gelezen hier over glasvezel en verkopers aan de deur, maar wil heel graag even weten of het klopt dat er hier in Tiel, na het aanleggen van glasvezel een paar weken geleden, ook verkopers langs de deuren lopen om nieuwe klanten te ronselen. Dit vraag ik omdat er hier vorige week dus ook iemand is geweest en wij dus een contract hebben afgesloten, dachten wij, ware het niet dat wij ondertussen hebben gebeld met KPN, omdat we nog een vraag hadden, maar ze nergens onze gegevens terug kunnen vinden. ondanks dat we wel door hun zijn gebeld en een bevestigingsmail hebben ontvangen. En wat zou ik kunnen doen als het dus inderdaad niet klopt. Bedankt alvast.

Goedemiddag @Kat72!
Laat ik je direct geruststellen: ja, in Tiel kunnen momenteel deur tot deur verkopers aanbellen met een aanbieding! Leuk om te lezen dat jij ook een contract afgesloten hebt!

Onze deur tot deur verkopers hebben trouwens altijd een legitimatiebewijs bij zich. Mocht je het niet vertrouwen vraag gerust naar een legitimatie waaruit blijkt dat ze werkzaam zijn voor KPN. Je bestelling wordt altijd nog telefonisch met je doorgenomen en wordt daarna daadwerkelijk geplaatst. Pas als dat verwerkt is, is je bestelling zichtbaar voor onze klantenservice. 

Wat ik vermoed, is dat je nu net gebeld hebt toen jouw bestelling wel bekend was, maar nog niet verwerkt.

Heb je inmiddels een bevestiging van jouw bestelling ontvangen? Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? 


Dank je wel voor je antwoord. Ja, hij was wel heel vriendelijk en ook wel herkenbaar, maar kennelijk is hetgeen wat toen is besproken, niet helemaal op de goede plek terecht gekomen en we hoorden ook dat hetgeen wat hij ons had toegezegd, helemaal niet kan eigenlijk, dus dan ga je toch twijfelen. Maar goed, we hebben, als het goed is, nu wel een goed contract afgesloten en deze zal in maart van start gaan.


Ah zo, ik snap je twijfel! Staat alles nu wel goed in de bevestiging? 

Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! :blush: