Skip to main content

Op 29 september 2022 heb ik een abonnement besteld bij KPN. Het enige wat nog moest gebeuren was het kastje plaatsen in de woning (de kabel stak op dat moment nog naast de voordeur). 
Na meerdere keren uitstel is de monteur eindelijk geweest op 23 december 2022. Hij gaf aan dat hij via zijn app KPN een bericht had gestuurd om het abonnement te activeren. Zodra het alarm lampje niet meer rood zou zijn, konden wij ons abonnement gebruiken. Hij gaf aan dat dit 5 dagen kon duren. 
Op 6 januari 2023 heb ik gebeld met KPN (provider) en KPN netwerk. De provider gaf aan nog geen bericht te hebben ontvangen. KPN netwerk gaf aan dat er nog een meting moest plaatsvinden (?) en dat het een en ander niet goed stond in hun systeem. Daar gaat weer een andere uitbater over, deze zou mij binnen 2 weken terug bellen om een afspraak in te plannen voor een meting. 
3x raden? Dit is niet gebeurd. Dit is inmiddels meer dan een maand geleden en ik begin het langzaam aan wel een beetje zat te worden. Er wordt vanalles beloofd maar ondertussen zijn we 4.5 maand(!) verder zonder enig resultaat. 
Ik wil dit met spoed opgelost zien en wil ook niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Daarnaast heb ik een klacht ingediend bij KPN Netwerk. Ik verwacht van jullie dat er iets gaat gebeuren.

Hoi @V. Richelle . Welkom op het forum.

Helaas een herkenbare situatie. De netwerkbeheerder lijkt nog niet klaar te zijn. Vaak heb ik daar weinig invloed op.

Ik wil wel voor je kijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?