Skip to main content

hallo wij zijn van Telfort overgenomen door kpn  dus dan ben ik  nieuw lid en omdat mijn WiFi slecht is wil ik graag  aanspraak maken op de superwifi  van jullie. 

Graag een reactie terug. 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

Hoi @Miejomax10956  en @Joep1965  

Beste antwoord door Joep1965

Om nieuwe klant te worden moet je 6 maanden geen klant bent geweest.  Overigens kunnen de nieuwe klanten kiezen. Of korting of de super wifi's.  Alle vaste klanten kunnen gratis de bekabelde uitvoering krijgen bij een wifi snelheid onder de 20Mbt/s. Dit kan via de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Bekijk origineel


hallo wij zijn van Telfort overgenomen door kpn  dus dan ben ik  nieuw lid en omdat mijn WiFi slecht is wil ik graag  aanspraak maken op de superwifi  van jullie.

 

Als je van Telfort komt, heb je een TFT-internet abonnement onder de Telfort voorwaarden. Ik denk dat je je abonnement moet omzetten naar een KPN-abonnement onder de KPN-voorwaarden (en tegen de KPN-prijs) om in aanmerking te komen voor superwifi.


Welkom bij ons op het forum @Miejomax10956. Als oud-Telfort klant ben je geen nieuwe klant, jouw Telfort abonnement is zoals het was meegenomen naar KPN. Je hebt het abonnement, de voorwaarden en de prijs behouden. Bij de wijziging, die Franzki noemt, is het ook niet mogelijk. De SuperWifi actie is alleen voor volledig nieuwe klanten zoals genetic ook al zegt.

Ik zag dat je ook had gereageerd in een ander topic, daar wordt hetzelfde uitgelegd.

 

Als jouw WiFi verbinding niet goed is, kan je de KPN Wifi Manager doen. Die helpt je op de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen en als dat niet lukt kan die een andere optie geven. Heb je die al gedaan?

Ook kan je dit topic doornemen, daar worden meer tips gegeven om je WiFi verbinding te verbeteren: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.