Skip to main content

 

In mijn KPN kan ik mijn abbo omzetten.  Hier wordt ook nog druk uitgeoefend om dit snel te doen.  Een teller loopt naar beneden,  is nu iets meer dan 6 uur.

 

Ik heb de helpdesk gebeld om mijn abbo om te zetten.  De dame gaf aan dat dit niet voor bestaande klanten geld. (welkomscadeau:  TV of wifi punten of XBOX).

Tevens staat er op deze pagina,  “Heb je voormalig Telfort Internet? En wil je jouw abbo wijzigen? Dan krijg je 5Euro welkomskorting per maand. Activeer de korting in MijnKPN.  Deze optie is niet te vinden in MijnKpn.

 

Mijn stelling:

In mijn KPN wordt mij het voorstel gedaan om mijn abbo om te zetten, naar 33,75 per maand,  25 Euro Eenmalig,  en de verwachting gewekt dat ik ook een Philips TV zal gaan ontvangen, tevens een welkomskorting van 5Euro/maand, daar mijn abbo een voormalig Telfort Internet abbo was.

 

Op advies van de Helpdesk Dame heb ik dat nu niet gedaan?

 

Wel verwacht ik van KPN dat dit op een goede manier opgelost gaat worden.

 

M.vr.gr.

 

KPN klant.

 

 

Screenshot en pdf-print zijn bewaard.

 

 

 

 

Bijzonder verhaal.  We zijn benieuwd naar de screenshots.


De gratis tv ziet u op de homepage van KPN. Dat is niet MijnKPN. 


 


De teller is voor het welkomstcadeau welke enkel voor nieuwe klanten betreft. De screenshot is tevens ook niet van MijnKPN maar van de webshop voor nieuwe bestellingen. De knop ‘log in en pas aan’ zal je naar MijnKPN sturen. Ook kan je naar https://mijn.kpn.com gaan.

De korting van €5 euro waar over gesproken wordt is als je van een zogenoemd ‘TFT’-abonnement overgaat naar de KPN Hussel. Je kan zien welk abonnement je hebt in MijnKPN of op de factuur. Staat er geen TFT in de abonnementsnaam dan betreft het geen oud-Telfort abonnement.


 

Je zit hier als bestaande klant gewoon verkeerd. Dit is voor nieuwe klanten. Daarom staat er een knopje "Log in en pas aan". Vervolgens word je doorgestuurd naar MijnKPN. Daar zie je niets meer terug van die gratis TV of 6 maanden gratis ofzo. Die 5 euro korting krijgt u wellicht wel. Hou er rekening mee dat die ook niet eeuwigdurend zal zal. Na een bepaalde tijd vervalt die ook weer. Of bij een volgende wijziging.


Conclusie:

Bestaande klanten betalen de volle mep.

KPN heeft liever dat bestaande klanten weglopen.

 

Oplossing: Overstappen naar andere provider levert vaak (tijdelijk) een lager maandbedrag op.

 

 

 


Dat is inderdaad de juiste conclusie. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet je er wel wat voor over hebben.  Overigens is het aantal overstappers klein dus dat kost minder dan iedere klant korting geven.


Conclusie:

Bestaande klanten betalen de volle mep.

KPN heeft liever dat bestaande klanten weglopen.

 

Oplossing: Overstappen naar andere provider levert vaak (tijdelijk) een lager maandbedrag op.

Dan doe je dat toch? Wat houd je tegen?


Hoi @not-kpn 

Een Muziekje
:wink:


Een Muziekje
:wink:

Het is maar wat je muziek wilt noemen 😂


Hoi @NHendriks 

Een Muziekje
:wink:

Het is maar wat je muziek wilt noemen 😂

Het heeft geen smaak, laat staan kraak.
Maar het is muziek. @NHendriks 

En geimproviseerde Jazz heeft mijn voorkeur.
Maar ook daar zijn niet alle oren tegen bestand .
Die van jou wel ?:slight_smile: