Skip to main content

Ik wil graag een nieuw modem, telkens wegvallende en trage wifi. van alles al geprobeerd zoals resetten, netwerk monitoring etc, niks helpt. Daarnaast vind ik het zo jammer dat je niet iemand kan bereiken om even nieuw modem aan te vragen. Het is veel te omslachtig alle info op de site, niet simpel een emailadres waar je je problemen heen kan sturen. hoe krijg ik het voor elkaar om een nieuw modem te krijgen?

Hoi @benc, welkom hier. 

Ik begrijp dat je problemen hebt met de WiFi. Dat is irritant, dat begrijp ik heel goed. Hier kan ik je niet zomaar een nieuw modem voor sturen. Wel wil ik met je op zoek naar de oplossing. Valt naast de WiFi het internet via de kabel ook weg? 

En heb je ook al de tips uit dit WiFi topic doorlopen? Wat is de uitkomst daarna?


Ik ga er van uit dat het beter is geworden. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. 


Ik begrijp dat je problemen hebt met de WiFi. Dat is irritant, dat begrijp ik heel goed. Hier kan ik je niet zomaar een nieuw modem voor sturen. Wel wil ik met je op zoek naar de oplossing. Valt naast de WiFi het internet via de kabel ook weg?  Nee kabel blijft stabiel.

En heb je ook al de tips uit dit WiFi topic doorlopen? Wat is de uitkomst daarna? nee want deze manager werkt niet.

 


De vaste lijn is dus stabiel, dat is goed. 

Het klopt helaas dat de WiFi manager niet altijd even goed werkt. Wordt aan gewerkt. Probeer het een aantal keren. Hij zal zeker een keer moeten werken. Ik hoor graag als het gelukt is.Â