Skip to main content

Beste kpn

Ik zou graag een nieuwe modum willen aanvragen. 
Gr Lee 

Hallo @L.rr  welk modem (Experia Box) heb je en wat mankeert daar aan?


Hoi @L.rr 
Zo werkt dit niet.
Je zult een reden moeten vertellen waarom je wilt vervangen.
Is hij defect? zo ja wat mankeert er aan?
Welk type modem heb je?
En ik denk dat je ook je adresgegevens en klantnummer(s) in je forumprofiel Klik hier moet zetten want een pakje  sturen naar de heer of mevrouw L.rr zal wel niet aankomen denk ik :yum:
Je kunt ook even bellen met 0800 0402
 


@huistijger 

bedankt voor je reactie. Ik kon het nummer niet vinden 😅 vandaar op deze manier. Ik heb een v8 experiabox destijds van Telfort gehad. Mijn WiFi snelheid is de afgelopen maande enorm achteruit gegaan. Als ik aan het streamen ben of op internet zit kan ik mijn Philips lampen in mijn woning niet bedienen. Ik heb mijn modem al op verschillende kanalen gezet maar dit heeft niet geholpen. Nu heb ik er een devolo magic 2 tussen hangen en behaal ik een veel hogere snelheid dan mijn modem. Omdat het altijd heeft gewerkt denk ik dat mijn modem defect is of aan vervanging toe is 

Gr


Even via de MijnKPN een wifi manager doorlopen, doe je dit op de goede manier en blijf je onder de 20 Mb komt er vanuit de manager een oplossing, dus zoek de hoekjes met te weinig snelheid zou ik voorstellen.


Goedenavond @L.rr, leuk dat je actief bent op het forum! :blush:

Ik zie dat je al een paar tips hebt gehad, goed om dat te zien! Heb je inmiddels telefonisch contact gehad of de Wifi Manager doorlopen (doe dit twee keer achter elkaar)? We vervangen inderdaad niet zomaar een modem, zeker niet wanneer het wifi betreft omdat het vaak niet de oplossing is. De wifi-verbinding werkt vaak minder goed door storingsbronnen van buitenaf. De Wifi Manager zal dit samen met jou controleren en waar nodig de instellingen aanpassen om het signaal te verbeteren. Lukt dit niet of blijft de snelheid van de wifi onder de 20 Mbit/s, dan komt de tool - zoals @Doornekamp33 ook aangeeft - met een gratis oplossing. Denk hierbij aan gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur

Laat je het weten als ik je nog ergens mee kan helpen?