Skip to main content

Ik wil graag een nieuw modem bestellen. Weet iemand hoe of waar ik dat kan aanvragen? Ik kan het nergens vinden op de website. Tevens kan ik geen chat functie of telefoonnummer vinden waar ik het kan vragen. 

Gr Pauline

Hallo @pauline,

Een modem wel heel jaren 1990 Modem - Wikipedia:grinning:

Waarschijnlijk een Experia box of KPN box (Router met DSL modem). Is de oude stuk ?

 

Groet,

Bart


Hoi Bart,

 

Volgens mij gaat het om een experia box v8. De verbinding wordt steeds verbroken tussen mijn tv en de modem. Als ik de modem aan en uit zet of reset doet hij het weer, maar het is vervelend dit iedere dag te moeten doen. Vandaar dat ik graag een nieuwe wil bestellen.

 

Groet Pauline


Hallo @Pau2 Waarom wil je een nieuw modem bestellen? Welk modem heb je op dit moment en zijn er dan problemen mee? Tenzij er een defect is, zal KPN niet zomaar de Experia Box vervangen. Alleen de Experia Box v7 en ouder wordt standaard altijd omgeruild.

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Voor de chat ga je naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.


Hallo @pau2,

Of de Experia Box V8 defect is kan een moderator van de KPN aflezen/doormeten op afstand als je profiel is ingevuld op dit forum. Vervelend is wel dat de storing niet continue is. Is de tv ontvanger wel bekabeld aangesloten ?

Groet Bart


... De verbinding wordt steeds verbroken tussen mijn tv en de modem…

Hoe is de TV-ontvanger verbonden met het modem? Gaat dat via een vaste kabel of zit daar nog een DVS-set tussen? Dan gaat het signaal via het electriciteitsnet met mogelijke storing.

 


Hi @Pau2, heb je inmiddels contact gehad met 1 van mijn collega's van de telefonische klantenservice of de chat en is er iets in gang gezet? Of kan ik je nog verder helpen?

Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Beste Maja,

Bedankt! Ik heb inmiddels een nieuwe modem en die werkt goed. De oude was blijkbaar toch kapot.

Groetjes! 


Ah, helemaal top, bedankt dat je nog even laat weten dat alles weer in orde is nu :blush: