Skip to main content

Ik sta op het punt mijn abonnement op te zeggen. Ben al een hele week bezig via het telefoonnummer en een robot chat om mijn probleem op te lossen. Ik word van kastje naar de muur gestuurd wat ontzettend frustrerend is.

zo dat is eruit en nu mijn daadwerkelijke vraag..

afgelopen week een nieuwe router ontvangen en een super WiFi stekker. 
alles was super snel geregeld en ook nog eens super snel bezorgd!! Het aansluiten was ook niet moeilijk.

Nu wil ik inloggen op de nieuwe WiFi maar telkens geeft hij aan verkeerd wachtwoord. De thuis app ondertussen gedownload en deze werkt niet zonder wifi dus daar kan ik niets mee. 
 

100x gebeld en zo’n chat geprobeerd maar niets helpt en een medewerker spreken dat lijkt al helemaal geen optie meer.

Wie o wie kan mij helpen?

Dat loopt dus niet lekker terwijl het allemaal plug and play is. Welk type modem heb je nu?


Hallo @Kai Kuipers er zijn 2 mogelijkheden, als je de oude modem gewisseld hebt voor een nieuwe, heeft de nieuwe modem de wifi-gegevens overgenomen van de oude modem en kun je met die gegevens gewoon weer inloggen.

Het kan ook zijn, dat de oude gegevens niet overgenomen zijn, om wat voor reden dan ook en kun je de wifi-gegevens die achterop of onderop het nieuwe modem staan gebruiken.

Succes.

 


@Kai Kuipers Als u tijdens het beluisteren van het menu bij bellen gewoon roept; "Ik wil een medewerker spreken", wordt u doorverbonden met een heuse medewerker….😉


Om de een of andere reden is de WiFi niet overgenomen. 
De WiFi op de kabel werkt hartstikke goed. Echter kan ik niet inloggen met de gegevens achterop de router. Met die gegevens blijft hij het een foutmelding geven. Weet iemand of het mogelijk is dat het wachtwoorden afstand wordt aangepast?

 

ik heb nu de nieuwe v12 modem


Om het makkelijk te maken bewaart kpn het laatste aangemaakte ssid. Waarschijnlijk is dat het ssid waar je mee inlogde op het vorige modem.  Heb je dat al geprobeerd?


@Kai Kuipers is het nog gelukt in te loggen met je oude wifigegevens?

We hebben hier ook nog een aantal handige topics over trouwens!

 


Na meerdere keren het modem te hebben gereset en ik ook niet via de admin kon inloggen heb ik een nieuwe modem gekregen.

probleem is direct opgelost en WiFi werkt perfect! 

dank voor jullie snelle en vele reacties!