Skip to main content

Advies modem experia vervangen modem 12? Kan ik daar een monteur voor laten komen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @mppl ,

Ja,dat kan wel maar dat is normaal gesproken niet gratis.Werkt je huidige niet meer goed?En lukt je het omruilen ook niet als wij het je hier uitleggen?En heb je geen persoon in de buurt die dit wel handig kan?


Hoi @mppl ,

Ja,dat kan wel maar dat is normaal gesproken niet gratis.Werkt je huidige niet meer goed?En lukt je het omruilen ook niet als wij het je hier uitleggen?En heb je geen persoon in de buurt die dit wel handig kan?

Neen, ben op leeftijd en invalide en hier in het wooncomplex kan niemand helpen,


Hallo @mppl Als je in Apeldoorn woont kan ik het wel voor je doen, anders even een handige buurjongen  of familielid vragen. Anders, inderdaad een monteur bestellen.

 


Hoi @mppl ,

Ja,dat kan wel maar dat is normaal gesproken niet gratis.Werkt je huidige niet meer goed?En lukt je het omruilen ook niet als wij het je hier uitleggen?En heb je geen persoon in de buurt die dit wel handig kan?

Neen, ben op leeftijd en invalide en hier in het wooncomplex kan niemand helpen,

Hoi @mppl ,

Ja,dat kan wel maar dat is normaal gesproken niet gratis.Werkt je huidige niet meer goed?En lukt je het omruilen ook niet als wij het je hier uitleggen?En heb je geen persoon in de buurt die dit wel handig kan?

Neen, ben op leeftijd en invalide en hier in het wooncomplex kan niemand helpen,

Waar vraag ik monteur aan?


Wat een lief aanbod, Jan!

Heb je ook echt klachten met je huidige modem @mppl ?

Een monteur kan je hier aanvragen , Volgens mij heeft hij zelf een modem mee dus die hoef je niet zelf om te ruilen.

Klopt het dat @mppl zelf niet een modem hoeft te ruilen en dat de monteur die meeneemt @NHendriks ?En wat zijn de kosten precies(heb je wel eerder gezegd maar kan ik niet zo snel vinden..)?

 


Heb geen problemen met het modem van 10 jaar oud, maar heb vragen beantwoord en kreeeg van kpn advies een nieuw modem aan te schaffen.


Dan kan je het ook laten hoor, Neem aan dat dat de V8 is?

 


Heb geen problemen met het modem van 10 jaar oud, maar heb vragen beantwoord en kreeeg van kpn advies een nieuw modem aan te schaffen.

Maar ... u heeft wel gebeld naar KPN met een bepaalde reden? Dus iets functioneerde er misschien niet?


ja, het is een V8. Ik wacht gewoon af, en ga  wel vervangen bij problemen. Probeer dat dan bij de winkel hier in Meppel.

Bedankt voor het meedenken.☝️


nee, ik heb niet gebeld, maar kreeg een mail over wifi met verschillende vragen over het modem.


Goedemiddag @mppl en bedankt voor jouw bericht!
 

Ik zie dat onze community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan daar eigenlijk niet zoveel meer aan toevoegen. Mocht je onze hulp weer eens nodig hebben, laat het dan vooral weten :)


Hallo @mppl Als je in Apeldoorn woont kan ik het wel voor je doen, anders even een handige buurjongen  of familielid vragen. Anders, inderdaad een monteur bestellen.

 

@JanD , ik word hier blij van :)