Skip to main content

Maandag 30 augustus tussen 13:00 en 18:00 uur zou mijn nieuwe modem geleverd worden: huidige is te oud. Nog steeds niets ontvangen. Referentienummer: *********.

Ook nog steeds geen sms ontvangen van koerier met de verwachte aankomsttijd van de koerier.

Wel  2 keer sms ontvangen van KPN: bevestiging aanvraag op vrijdag 27 augustus en op 29 augustus met melding overdracht modem aan koerier.

Waar blijft mijn nieuwe modem?

Wat is de track & trace-code van deze zending?

Alleen de afzender kan een klacht indienen bij post.nl: verzoek aan KPN dit te doen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Fons Heijselaar , is je ook bekend dat je je oude modem meteen in moet leveren bij ontvangst van de nieuwe modem? 

 


Ja, bekend

 


KPN meldde in mail 28 augustus: Wij geven uw nieuwe apparatuur op Zondag 29 augustus 2021 mee aan de vervoerder. Daarna kunt u de status volgen met ordernummer: 4702454.

Mij is niet duidelijk waar ik dit kan volgen.


Hallo @Fons Heijselaar , zie de link hoeronder voor een bestelstatus:

Bestelstatus Mobiel, TV, Internet & Bellen | KPN


Goedemiddag @Fons Heijselaar! Heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen?

Zo niet, dan lijkt het mij goed dat wij de status van de omruilafspraak voor je nakijken. Dat kan het snelst door:

  • Met ons te bellen via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of door met ons te chatten. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Komt het niet op een dag aan:

  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

2-9-2021: hoorde maar niets van KPN na 2 keer een uur bellen (zouden nieuwe order aanmaken) > zelf opnieuw online besteld via de Wifi Manager > wordt vandaag 03-09-2021 afgeleverd bij post.nl-punt.

Laten leveren aan huis werkt dus niet, dan maar naar post.nl-punt.

Na een week weer Wi-Fi!


Ik ben blij om te lezen dat je alsnog het nieuwe modem ontvangen hebt èn dat de Wifi weer werkt!
 

Laten leveren aan huis werkt dus niet, dan maar naar post.nl-punt.

Ik weet niet beter dan dat deze optie wel zou moeten werken: ik zal je feedback doorgeven zodat dit gedubbelcheckt kan worden!