Skip to main content

Meerdere keren contact gehad , en als eerste vroeg andere modem heb V8 vaan zomaar storing geeft niet overal goede wifi.

maar ik zeg ligt echt ook aan die oude modem ook deze kan geen goede beveiligde omgeving geven voor mijn iPhone  ( word aangegeven op telefoon)en kan van alles doen maar blijft het aangeven .

Op afstand zagen ze wel de verbinding niet overal goed is , maar modem wel goed???en sturen een monteur en dan word gekeken of wel goed aangelegd I anders  moet ik betalen ? Mooiste is is meer dan 15 jaar geleden aangelegd.door jullie ( extern bedrijf )En vraag niet hoe niemand snapt er wat van.

Maar vind ook dat vaste klanten wel beter behandeld mogen worden want laten je niet echt goed uitpraten en als je zegt dan ben ik genoodzaakt om over te stappen dan krijg je te horen zeg je het toch op nou zo ga je niet met klanten om die al meer dan 20 jaar bij jullie zit

Hoop echt dat het opgelost word en  dat er een nieuwe modem mee komt want beveiliging van mij gegevens vind ik wel belangrijkste.

En vind wel dat vaste klanten ook recht hebben op goede apparatuur en niet met de oudere  apparatuur laten zitten dit heb ik ook al meegemaakt met de tv kastjes.

 

 

 

 

Bij ander zelfde probleem met de V8 modem en iPhone en andere die een   V10 hebben  daar beveiliging wel goed met de iPhone ?

Met de IPhone ligt aan de nieuwe IOS 14 in ieder geval dus dat kun je vergeten.


Met de IPhone ligt aan de nieuwe IOS 14 in ieder geval dus dat kun je vergeten.

Inderdaad. De laatste update van Apple wil wpa3. Er zijn echter nog bijna geen modems met wpa3. En KPN heeft ze al zeker niet. Zelfs het nieuwste modem van KPN ondersteund geen wpa3. 


Beste @Faan197035, welkom! Goed om te lezen dat er een monteur komt. Als er iets met jouw modem aan de hand is, dan zal de monteur deze gewoon vervangen, mits voorradig. Voor wat betreft de kosten: wij zijn verplicht je erop te wijzen dat als het probleem aan jouw kant ligt, dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden. Als er een storingsmonteur komt, zijn de kosten in de regel gewoon voor KPN. Vaak is er echt iets aan de hand met onze apparatuur of met de verbinding. Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken. 

 

Ik zie dat je hierboven al geïnformeerd bent over de nieuwe iOS14. Daar hoef ik niet verder over uit te weiden 🙂.


Wel raar bij mijn ouders en vrienden krijg ik niet het bericht van niet goed beveiligd alleen bij mij en en ander met V8 modem. Verklaar dat dan eens !!!

 

 

 


Hoe staat het er nu voor, @Faan197035? Is de monteur geweest? Is het probleem nu opgelost?


Monteur geweest , hoe het was aangelegd snapte hij ook niet. Zat een splitter tussen en nog een kasje en bleek gewoon dat modem wel beneden kon dus hij heeft alles herstelt en modem ook vervangen deze deed het ook niet goed.

maar blijkt ook de leiding  die naar binnenkomt ook niet goed is daar heeft hij een afspraak voor geregeld en die word 1 oktober vervangen.

Echt een goede monteur gehad bedankt nu nog buiten leiding die naar binnenkomt en klaar

 


Goed om te horen dat je zo tevreden bent over deze monteur! Hopelijk wordt vandaag alles in orde gebracht. Fijn dat je het nog even liet weten 🙂.