Skip to main content

Beste KPN, 

Vandaag heb ik geprobeerd om het internet in mijn nieuwbouw appartement werkend te krijgen, nadat ik gisteren het bericht heb ontvangen dat mijn aansluiting gereed is. Helaas is dit mij nog niet gelukt omdat het “glas” lampje op mijn glasvezelkastje niet aan gaat. Graag zou ik hierbij wat hulp kunnen gebruiken. Onderstaande heb ik al geprobeerd/gecheckt:

  • Glasvezelkastje is correct op het glasvezel aansluitpunt geschoven (klik aan de bovenkant)
  • Ethernet verbinding werkt wel
  • Ik heb al meerdere malen het kastje opnieuw gestart

Dank alvast voor de hulp!

U kunt beter de klantenservice 0800-0402 bellen in dit geval.  Ze kunnen dan meteen met u meekijken. 


Hi @Thorncourt, ik zie dat er vandaag een monteur langs is geweest en dat alles nu in orde is 😊


Hi @Maja_, dat klopt! Ik ben vandaag ontzettend fijn geholpen door de monteur. Eigenlijk had hij het al verholpen voordat hij binnenkwam. Was blijkbaar een kabel niet doorgetrokken. Alles werkt nu naar behoren. 

Dank voor het checken, en super dat de storing zo snel verholpen is. Hier een tevreden klant! 


Ah kijk eens aan, wat mooi dat het verhelpen hiervan allemaal zo soepel is verlopen 😊

Graag gedaan en veel geluk gewenst in de nieuwe woning!