Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb 10 dagen geleden netjes mijn KPN box thuis gehad. Een Box12 volgens mij.
Ik zou op 8 augustus j.l. van Ziggo naar KPN overgaan. 8 augustus netjes een sms gekregen van KPN dat de aansluiting actief is en dat ik de box12 aan kon sluiten. Dit is gedaan. Alle lampjes branden groen echter het Internet lampje knippert groen. Aansluiting is via koper(?) via de telefoonaansluiting dus geen glasvezel.
In de handleiding stond dat dit 15 min kon duren dus ik heb netjes 2 uur gewacht, uiteraard geen verandering.
Daarna netjes de servicedesk van KPN gebeld met de vraag wat er aan de hand is omdat mijn internet het niet doet.
De dame aan de andere kant van de lijn meldde mij dat de aansluiting nog niet administratief was afgehandeld en dat dit nog wel een paar uur kon duren. Tegen de avond zou het goed moeten zijn en op zijn langst zou het tot de volgende ochtend duren. Ik moest maar afwachten.

Inmiddels zijn we 2 dagen verder, geen internet, lampje knippert nog steeds groen op de box12.
Gelukkig heb ik Ziggo nog want ik werk vanuit huis maar dit is geen goede start voor KPN en ik twijfel om maar bij Ziggo te blijven…

Wat gaat hier mis? en hoe krijg ik mijn internet werkend voordat de 14 dagen voorbij zijn en ik aan het contract vast zit zonder internet? of dat Ziggo de stekker er uittrekt en ik niet meer kan werken vanwege geen internet?

Graag hulp. De helpdesk lijkt mij niet verder te kunnen helpen.

Hallo @Sandah als je van de overstapservice gebruik maakt, blijft je oude verbinding werken totdat de nieuwe actief is, dus dat klopt gelukkig.

In werkelijkheid is je nieuwe verbinding dus nog niet actief, terwijl dat wel zo gemeld is, maar ook heeft KPN de lijn nog niet actief gemeld naar Ziggo toe, waardoor je gelukkig nog verbinding hebt met Ziggo.

Gewoon nog een keer bellen met 0800 0402, gratis.

 

 


Dank je Jan. Ik zal dan maar weer bellen wanneer ik in de gelegenheid ben. 
 

nog steeds knipperende groene lampje helaas. 


Hallo @Sandah, welkom op het forum. Hoe staat het inmiddels met jouw verbinding? Mocht het nog altijd niet werken, vul dan jouw profiel in. Met de gegevens kan ik vervolgens in de systemen kijken naar jouw verbinding. 


Hoi @Jeroen_dB helaas na een week nog steeds een knipperend lampje en een niet werkend internet vanwege een verbinding die door jullie nog niet administratief is afgehandeld. 
 

gelukkig heb ik Ziggo nog. 


Kunnen jullie al wat zien??


Het signaal zou goed moeten zijn zodat jij alles kunt aansluiten @Sandah. Echter gaat er duidelijk iets niet goed. Van op afstand kan ik dit niet verhelpen. Een monteur lijkt me dan het verstandigste. Ik heb deze dan ook voor je ingepland op donderdag 17 augustus tussen 15:00-17:00. Per e-mail ontvang je nog een bevestiging. Mocht deze afspraak je niet uitkomen kun je hem zelf online herplannen. 


Dank je @Jeroen_dB !


Heej sandah

Ik heb het zelfde probleem met dit bedrijf

Beloven van alles maar komt niks na

En ik zal niet zonder internet zitten

Omdat ik overstap service gebruik

Maar hun hebben gezegt dat het werkt en ziggo heb me totaal afgesloten daardoor Maar sinds dag 1 werkt niks hier omdat die glasvezel kabel kapot is

 

Kijk my post

https://forum.kpn.com/internet-9/ziggo-sluit-mij-eerder-af-dan-kpn-mij-kan-leveren-ondanks-overstapservice-toch-zonder-diensten-596516#post1799329

 


Kpn monteur is geweest. Er zat geen signaal op de buitenkast naar mijn woning. Dit is verholpen en daarna werkte internet gelijk. Ook ziggo signaal stopte direct. Opgelost dus. Dank jullie wel. 


Mooi om te lezen @Sandah.Â