Skip to main content

Wij zijn verhuisd per 1 november en wilde graag overstappen van Ziggo naar KPN.

Tot onze grote verbazing moeten we van de monteur 3 Coax kastjes aanschaffen, omdat alles in huis kennelijk voor Ziggo was voorbereid. Denk je voordelig uit te zijn, KPN is iets goedkoper dan Ziggo en dan moet je zomaar 3 maal 50 plus 2 maal 25, totaal 200 euro betalen, ze doen maar of het allemaal niks is. Dit zijn echt van die commerciele verzinsels waar je achteraf mee geconfronteerd word.

Wij zijn het met deze manier van werken niet eens, wat kunnen we doen? 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

En wederom lees jij weer niet goed.

Ik als vraagsteller zou toch zelf moeten aangeven welk antwoord het juiste is en niet KPN.

Ik heb het goed gelezen en daarom reageer ik ook met een antwoord. Wat is het probleem dat jij niet een antwoord hebt mogen markeren. Zou je ook zo reageren als het probleem naar tevredenheid was opgelost en een moderator een keuze voor jou zou maken. Ik denk het niet al is de kans groot dat jij daar weer anders over denkt.

Geniet gewoon van het abbonement en de diensten die je afneemt bij KPN. Het is gelopen zoals het is gelopen en jij bent het niet eens met de manier waarop KPN keuzes maakt. Dat kan, dat mag maar er is in mijn ogen voldoende over gezegd.


Hee @Jeroen Ruiter ,
 

En wederom lees jij weer niet goed.

Ik als vraagsteller zou toch zelf moeten aangeven welk antwoord het juiste is en niet KPN.

Dat kan, dat mag maar er is in mijn ogen voldoende over gezegd.

Hou er dan mee op.
Niets schrijven is ook een optie .
Niet reageren is ook reageren @Jeroen Ruiter 
Uiteindelijk hou jij het in leven. Zoals ik dat zie.


Off Topic:
Jeroen heb je de mogelijkheid al gevonden om de badges en opmerkingen van KPN uit je profiel weg te halen. Volgens mij heeft @Nick83  dat voor je uitgezocht
Dat wilde je toch graag. Dacht ik gelezen te hebben.

Wenst u een fijne dag met een


Hoezo gaat deze discussie nergens meer over? Het feit dat KPN dus alle touwtjes in handen heeft op dit openbaar forum, is echt niet van deze tijd.


Het is zelfs beschamend voor KPN.

 


Hoezo gaat deze discussie nergens meer over? Het feit dat KPN dus alle touwtjes in handen heeft op dit openbaar forum, is echt niet van deze tijd.

Niet alle touwtjes natuurlijk.Jij mag zelf kiezen wat je schrijft.Als ik een topic maak word ook wel eens de naam veranderd.Dat kan ik zelf ook niet kiezen.Maar meestal word het alleen maar duidelijker dus vind ik het niet erg.Maar wat wil je hiermee nou bereiken?Zoals ik al zei;kpn gaat die 200 euro niet voor u betalen. 


Hee @Jeroen Ruiter ,
 

En wederom lees jij weer niet goed.

Ik als vraagsteller zou toch zelf moeten aangeven welk antwoord het juiste is en niet KPN.

Dat kan, dat mag maar er is in mijn ogen voldoende over gezegd.

Hou er dan mee op.
Niets schrijven is ook een optie .
Niet reageren is ook reageren @Jeroen Ruiter 
Uiteindelijk hou jij het in leven. Zoals ik dat zie.


Off Topic:
Jeroen heb je de mogelijkheid al gevonden om de badges en opmerkingen van KPN uit je profiel weg te halen. Volgens mij heeft @Nick83  dat voor je uitgezocht
Dat wilde je toch graag. Dacht ik gelezen te hebben.

Wenst u een fijne dag met een

Gelukt! Dank


Fijn jeroen!

Misschien kan @Bart_Z of welke moderator dan ook dit topic maar sluiten.Dit loopt uit de hand.

Edit:joran werkt blijkbaar niet meer bij kpn.


Ik ga dit topic sluiten, dit zal dan ook de laatste reactie zijn. Inhoudelijk is er veel over gezegd, ik kan hier zo niets aan veranderen. 

Wij zitten hier op een openbaar forum waar iedereen elkaar helpt om tot de oplossing is gekomen. Wij als moderators lezen mee en grijpen in waar nodig. Dit had ik hier al eerder moeten doen, maar dit topic ging zo snel. 

Een gezonde discussie is leuk, maar het moet wel bijdragen, dus on topic blijven en de topicstarter moet er baat bij hebben. Maar ook eventuele meelezers. Dat is ook een reden waarom wij titels aanpassen, zo zijn ze beter vindbaar. Maar ook passen wij soms antwoord aan of markeren wij een best answer. Zo dat deze de meeste waarde heeft voor een meelezer.Â