Skip to main content

Hey mensen

 

namens een bekende, dus niet de aansluiting in mijn huis!

 

Glasvezel verbinding zou afgelopen maandag actief moeten zijn, alles netjes aangesloten maar geen werkende internet verbinding.

 

lampjes op de kpn box 12 (of hoe die ook mag heten tegenwoordig) branden zoals het hoort

 

internet, wifi, power, tv zijn allemaal groen.

alleen de sms dat het spul aangesloten mag worden blijft maar niet komen, na telefonisch contact is de aansluit datum verzet naar gisteren maar weer geen sms of een werkende verbinding.

 

zijn hier nog KPN experts op het forum aanwezig? Want telefonisch lijkt er geen oplossing te komen

VDSL of glasvezel?

 


VDSL of glasvezel?

 

Glasvezel, aangepast


Ok. Welke lampjes branden op de NT (vermoedelijk in de meterkast). De NT is de unit waar de Experiabox op aangesloten is.


Ook alle 3 groen


Merkwaardig. Als “Glas” of “Connection” brandt op de NT is er verbinding. Ik denk dat er dan toch een monteur moet komen: 0800-0402.

 


Ik zie zelfs een ip adres in de kpn box 12 om het nog vreemder te maken


Geprobeerd bedraad aangesloten? Wellicht is er een WiFi probleem.


Ja beide werkt niet


Hi @PNijland! Lief dat je de bekende helpt. 🙂

Werkt de aansluiting inmiddels? Zo niet, heeft de bekende dan ook al een reset van de Box 12 geprobeerd? Als dat niet werkt wil het glasvezel punt herstarten ook nog wel eens helpen. Doe dit door het glasvezelpunt stroomloos te maken, 2 minuten te wachten en hem weer aan te sluiten.

Mocht dat ook niet baten, dan wil ik je bekende toch aanraden om met ons te bellen via 0800-0402. Als diegene inspreekt dat hij of zij een storing heeft dan is er 24/7 een collega telefonisch beschikbaar. 
Mocht het telefonisch niet lukken, vraag diegene dan om hier een forum account voor aan te maken en onder dit topic te reageren, nadat het forumprofiel ingevuld te hebben. Dan kan ik op onderzoek uit!


Hey Sanne, alles geprobeerd uiteraard, maar inmiddels is ze zelf wel wat verder gekomen en komt er volgende week een monteur langs


Fijn dat er een monteur komt! Hopelijk heeft die het snel opgelost. 🤞


Monteur niet geweest, geprobeerd je te bellen (niet dus)

 

en weer wat dagen wachten… KPN wordt er niet beter op